1 Laatst bewerkt door natasjacoppens (13-07-2011 13:24)

Onderwerp: Sweetheart

Mijn eerste taart in "opdracht".
Voor een collega die 24 jaar samen is met haar partner.
het moest een hart zijn kleuren wit met rood.
Verdere invulling aan mij.

Monchou vulling met aardbeien.
http://img39.imageshack.us/img39/2595/11256867.jpg

de pearl spray viel anders uit dan ik had verwacht ik had verwacht een glans te krijgen nu lijkt het meer zilver dus dat weet ik voor de volgende keer

Ik heb er geen geld voor gevraagd maar haar de spullen zelf laten kopen wat over is aan fondant/marsepein is voor mij.
Hoe doen jullie dat?

2

Re: Sweetheart

mooie taart geworden!!!

ik vraag altijd de kostprijs dus eigenlijk hetzelfde als jij maar dan andersom. Vind het gewoon fijn om zelf uit te zoeken waarmee ik werk

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

3

Leuk geworden hoor! (het lijkt alleen of de 's' van sweetheart kleiner is dan de andere letters, maar dat kan natuurlijk ook gezichtsbedrog zijn.)

Ik bereken wat ik aan materiaal kwijt ben en dan nog wat voor mezelf erbij. Kijk maar eens onder bakken voor anderen, daar zijn al vele topics hierover geopend. (zoekfunctie)

Dat is toch een TAART waard!

@ppeltje schreef:

Leuk geworden hoor! (het lijkt alleen of de 's' van sweetheart kleiner is dan de andere letters, maar dat kan natuurlijk ook gezichtsbedrog zijn.)

Ik bereken wat ik aan materiaal kwijt ben en dan nog wat voor mezelf erbij. Kijk maar eens onder bakken voor anderen, daar zijn al vele topics hierover geopend. (zoekfunctie)

Dat is gezichtsbedrog snap er ook niets van in het "echt" gelijk met de rest