Re: Voorlopig de laatste 2 taarten door Lori en mij samen gemaakt.
Wauw geweldige taarten zeg, super mooi geboetseerd, en wat zijn ze strak, wow!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voorlopig de laatste 2 taarten door Lori en mij samen gemaakt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw geweldige taarten zeg, super mooi geboetseerd, en wat zijn ze strak, wow!
jeeeeeeee, wat een strakke taarten
De Teletubbies zijn heel erg leuk en heel herkenbaar .. maar de Jan, Jans is helemaal top! 
Ik ben helemaal weg van de JJ&K taart, ze lijken zo echt en ook een taart die je niet veel ziet.
Ik vroeg me af met wat jullie de boetseersels zo mooi krijgen.
Alvast bedankt.
Wauw, goed zeg!! Echt super geboetseerd!!! 
Ik ben helemaal weg van de JJ&K taart, ze lijken zo echt en ook een taart die je niet veel ziet.
Ik vroeg me af met wat jullie de boetseersels zo mooi krijgen.
Alvast bedankt.
Bedankt!
Wij boetseren allebei met fondant. En sommige dingen/ lichaamsdelen eerst even uit te proberen hoe we het uiteindelijk willen boetseren.
Dan doen we het daarna nog een keer "voor echt" met tylose erdoor en dan weet je al hoe je te werk moet gaan voor dat onderdeel. Dan hoef je (terwijl de fondant ondertussen al aan het uitharden is) er niet meer zo lang aan te prutsen want daar wordt het lelijk van.
Beetje goed uitgelegd? 
Hele duidelijke uitleg ! Prachtige taarten !
Maar hoezo voorlopig de laatste 2 taarten samen? alleen vakantiestop of langer? want de eindresultaten zijn zo mooi !!!
Ze zijn beiden ontzettend leuk.
Jullie stijl is terug te zien in de Teletubbies
Catootje vind ik geweldig

Heel mooi gemaakt allebei
Echt prachtig geboetseerd!
Hele duidelijke uitleg ! Prachtige taarten !
Maar hoezo voorlopig de laatste 2 taarten samen? alleen vakantiestop of langer? want de eindresultaten zijn zo mooi !!!
Chindra (Lori) woont in Italie en is net gisteren weer naar huis gegaan. Ze heeft 3 weken bij mij gelogeerd en toen hebben we een aantal taarten samen gemaakt, vandaar!
Trouwens, zij kwam gistermiddag thuis en kon meteen bikini aantrekken en het zwemad in. En wat hebben wij....? Herfst 
wat een super mooie taarten
bedankt voor de duidelijke uitleg!
En wat hebben wij....? Herfst
Oh sorry, niet leuk zeker
Groetjes uit Italie
!
Nou wat lijken ze goed zeg. Heeel leuk gedaan!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voorlopig de laatste 2 taarten door Lori en mij samen gemaakt.