Onderwerp: Bakken... from scratch wat voor een tabel aanhouden??
Deze berichten heb ik net achter gelaten op Suuz suikertaartjes blog.... maar ik dacht laat ik dit hier ook plaatsen voor wie mij hier nog meer mee kan helpen.
Hoe meer zielen hoe meer gedachtes hoe meer ideen toch
Hoi Suuz, en iedereen die hierop wil reageren en mij kan helpen.
Ik heb wat vraagjes en ik hoop dat je de tijd hebt om mij hiermee te helpen.
Sinds enige tijd bak en decoreer ik taarten voor vrienden en familie, nu bakte ik altijd met de biscuit mix maar hier ben ik sinds enige tijd mee gestopt en bak alleen nog maar from scratch... nu hield ik mij met de mix altijd aan de tabel schema van "deleukstetaarte".
Maar wat voor een tabel schema kan ik nu volgen nu ik niet meer met de mixen bak... ik bak veel te veel omdat ik het dus niet goed weet wat ik doe hahhaa. Teveel taart is niet erg maar toch.
En hoe doe jij dat met bv 3D taarten hoe bereken je de hoeveelheid beslag voor bv 20 personen??? hoop dat jij mij kunt helpen. Alvast ontzettend bedankt Groetjes, Astrid
ps: ben ik weer .
Ik wilde even een voorbeeld geven (voor mijzelf) zodat ik het goed begrijp.
In het boek van Debbie Brown hier staat het spinnenhuis taart in, deze wil ik heel graag maken voor een vriendin van mij nu bestaat deze uit 3 lagen van 15 bij 15 cm cake.... voor hoeveel mensen zou dit dan zijn??
Sorry dat ik misschien dom overkom maar geen vragen stellen is een domme vraag toch haahahaaa.
Groetjes Astrid
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.