Re: Het is tijd voor zomerfruit
Hmmmm, dat ziet er lekker uit!! Hoe maak je die schotsen eigenlijk?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het is tijd voor zomerfruit
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wow die ziet er super uit
mooi gedaan hoor
Ik smelt chocolade (au bain marie), meestal witte maar de buurtsuper had geen wit. Dan pak ik een strook, of meerdere, bakpapier, die net wat breder is dan de taart hoog. De chocolade verdeel ik met een spatel over het papier. Dan hard laten worden in de koelkast. Ik breek het daarna in stukken en met botercrème zet ik het tegen de taart aan.
Eline25 schreef:Hmmmm, dat ziet er lekker uit!! Hoe maak je die schotsen eigenlijk?
Ik smelt chocolade (au bain marie), meestal witte maar de buurtsuper had geen wit. Dan pak ik een strook, of meerdere, bakpapier, die net wat breder is dan de taart hoog. De chocolade verdeel ik met een spatel over het papier. Dan hard laten worden in de koelkast. Ik breek het daarna in stukken en met botercrème zet ik het tegen de taart aan.
Hoi Machteld! Nou, dat klinkt als iets wat ik, als anti-bak-held, nog wel durf te proberen!
Dank je wel!
Maggie schreef:Eline25 schreef:Hmmmm, dat ziet er lekker uit!! Hoe maak je die schotsen eigenlijk?
Hoi Machteld! Nou, dat klinkt als iets wat ik, als anti-bak-held, nog wel durf te proberen!
Dank je wel!
Ik ga volgende week 2 kleintjes bakken, misschien denk ik eraan om foto's te maken tijdens het maken van de schotsen. Maar het is goed te doen hoor, held!!
Mooie taart! Leuk idee! En zeker goed te doen... 
Hij ziet er heerlijk uit. 
hmm dat ziet er lekker en mooi uit
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het is tijd voor zomerfruit