Re: Zeslaagse bruidstaart
Wat een plaatje 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zeslaagse bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een plaatje 
hele mooie taart. Kun je trots op zijn.
Mag ik vragen voor hoeveel personen de stapel zelf was?
Wat een grote taart! gaaf!
hele mooie taart. Kun je trots op zijn.
Mag ik vragen voor hoeveel personen de stapel zelf was?
De stapel zelf was voor ongeveer 90 personen.
prachtige taart heel strak 
Eline25 schreef:Jeeeetje, WAT een stapel!! Meid, wat knap!! En dan OOK nog losse taarten erbij! Jij kan vast geen bisuit meer zien, haha! Super strak ook, mooi hoor! Nog even een nieuwsgierig vraagje, die bovenste drie lagen, is dat niet heel lastig om dat dat enigzins gecontroleerd en mooi op die onderste 3 lagen te krijgen? Hoe doe je dat?
Het is inderdaad lastig om de ene stapel op de andere te plaatsen, maar als je gebruikmaakt van cakeboards ipv kartonnetjes dan is het stevig genoeg om het erop te plaatsen. Wat ik doe; ik neem de taart met de voorkant naar voren in mij handen, laat iemand anders kijken of ik hem er recht voor heb en dan laat ik de voorkant eerst voorzichtig zakken op de taart en dan floep
laat ik zo (wel met beleid en zo weinig mogelijk afstand) de taart 'vallen'. evt. nog een beetje bijduwen als hij toch niet recht staat en voila.
Ik heb wel een cake lifter gekocht, maar daar ben ik nog niet zo handig mee, helaas. Nou hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk was
Wauw, gewoon laten floepen dus!! Spannend zeg! Ik doe het ook zoals jij idd, maar dan dus 1 laag per keer.... Misschien moet ik toch gewoon eens mijn adem inhouden en proberen met meer lagen tegelijk! Bedankt voor je tips!!
Ik ben sprakeloos!
Hij is super!
Wauw wat een prachtige taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zeslaagse bruidstaart