1

Onderwerp: geen bedrijfje, wel een website?

hallo allemaal,
ik ben nu alweer een jaartje of 2 aan t bakken en decoreren en krijg steeds vaker verzoekjes om (tegen vergoeding)ook voor anderen te bakken. vooralsnog zijn dat bekenden, familie en vrienden, maar soms krijg ik naar aanleiding van die baksels vragen van onbekenden over  mijn baksels, en de vraag of ik een website heb met mijn werk. nu vraag ik me af: kan ik een website maken met foto's en (contact)informatie over mijn taartjes zonder dat ik een bedrijfje ben? ik bak bij lange na niet genoeg om er profi mee te gaan en weet ook helemaal niet of ik  dat wel wil...maar vind het wel leuk om voor anderen te bakken. kom je niet in de problemen als je bv prijzen/afmetingen op je website zet? verder houd ik keurig bij wat ik krijg voor mijn taartjes en bewaar al mijn bonnetjes zodat ik bij mijn aangifte kan zien wat ik overhoud...(niet zo veel...)
het lijkt me heel leuk om een website te hebben, maar als het voor problemen gaat zorgen hoeft het wat mij betreft niet...wat adviseren jullie?
alvast bedankt...

married to my oven glove...

2

Re: geen bedrijfje, wel een website?

Ik zou geen prijzen op je website zetten (mag volgens mij niet), maar anders kan je toch zeker wel een website maken? Ik ben ook geen bedrijfje en heb wel een site. Mensen met vragen of die een taart willen bestellen, sturen dan gewoon een mailtje. Als ze interesse hebben, dan vinden ze je wel  :Y

Groetjes van Natascha!

3

je kunt ook beginnen op hyves en dan een publieke

kost niks en je maakt wel reclame

4

niks met je site te maken maar wel beetje verwarrend, er is iemand met bijna dezelfde naam als jou hier alleen ipv een spatie een punt... ik snapte t al niet maar nu zie ik het pas...

5

Ja...daar kwam ik ook achter...maar we zijn op de hoogte van elkaar hoor! Beetje onhandig maar ja....

married to my oven glove...