Onderwerp: Bloempotjes en cc's met weinig inspiratie
Heb vorige week wat cc's gemaakt maar had niet echt veel inspiratie
Voor de juffende van de psz van mijn zoontje

Voor de verjaardag van een vriendin.
Bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloempotjes en cc's met weinig inspiratie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb vorige week wat cc's gemaakt maar had niet echt veel inspiratie
Voor de juffende van de psz van mijn zoontje

Voor de verjaardag van een vriendin.
Bedankt voor het kijken
Ondanks inspiratie zien ze er toch erg leuk uit hoor 
Heel erg leuk 
Vind de bloempotjes er toch erg leuk uitzien.
Ik heb de bloempotjes vandaag ook gekocht.. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk.. want haal je het uit de vorm en bekleed je het dan f laat je de vorm zitten? Of stel ik nu een domme vraag?
In principe laat je ze in de vorm, maar bekleden zou ook kunnen.
Ik heb de bloempotjes vandaag ook gekocht.. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk.. want haal je het uit de vorm en bekleed je het dan f laat je de vorm zitten? Of stel ik nu een domme vraag?
Hoi, ik heb de biscuitmix in het potje gedaan en gebakken en na het bakken laten zitten. Heb voor deze potjes de merengue botercreme gebruikt, flinke toef op gedaan en daar de bloemetjes op 'geplakt'.
heb hier op het forum al eens gelezen dat je inderdaad de mix uit het potje kan halen en eventueel met fondant ofzo kan bekleden maar dat heb ik hier dus niet gedaan. Vond dit wel makkelijk 
RowanVeenstra schreef:Ik heb de bloempotjes vandaag ook gekocht.. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk.. want haal je het uit de vorm en bekleed je het dan f laat je de vorm zitten? Of stel ik nu een domme vraag?
Hoi, ik heb de biscuitmix in het potje gedaan en gebakken en na het bakken laten zitten. Heb voor deze potjes de merengue botercreme gebruikt, flinke toef op gedaan en daar de bloemetjes op 'geplakt'.
heb hier op het forum al eens gelezen dat je inderdaad de mix uit het potje kan halen en eventueel met fondant ofzo kan bekleden maar dat heb ik hier dus niet gedaan. Vond dit wel makkelijk
Haha oké duidelijk! Ja ik twijfelde of je ze nou eruit kon halen of niet,. Denk je dat ze makkelijk te verwijderen zijn? Vind wel zonde als ik ze weg geef.. Dan kan ik er maar 4 maken
Nanske8 schreef:RowanVeenstra schreef:Ik heb de bloempotjes vandaag ook gekocht.. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk.. want haal je het uit de vorm en bekleed je het dan f laat je de vorm zitten? Of stel ik nu een domme vraag?
heb hier op het forum al eens gelezen dat je inderdaad de mix uit het potje kan halen en eventueel met fondant ofzo kan bekleden maar dat heb ik hier dus niet gedaan. Vond dit wel makkelijkHaha oké duidelijk! Ja ik twijfelde of je ze nou eruit kon halen of niet,. Denk je dat ze makkelijk te verwijderen zijn? Vind wel zonde als ik ze weg geef.. Dan kan ik er maar 4 maken
Ja hoor, ik kon ze er bij mij zo uitpakken. Had de vormpjes wel vantevoren ingevet. Misschien dat dat scheelt?
RowanVeenstra schreef:Nanske8 schreef:Hoi, ik heb de biscuitmix in het potje gedaan en gebakken en na het bakken laten zitten. Heb voor deze potjes de merengue botercreme gebruikt, flinke toef op gedaan en daar de bloemetjes op 'geplakt'.
heb hier op het forum al eens gelezen dat je inderdaad de mix uit het potje kan halen en eventueel met fondant ofzo kan bekleden maar dat heb ik hier dus niet gedaan. Vond dit wel makkelijkHaha oké duidelijk! Ja ik twijfelde of je ze nou eruit kon halen of niet,. Denk je dat ze makkelijk te verwijderen zijn? Vind wel zonde als ik ze weg geef.. Dan kan ik er maar 4 maken
Ja hoor, ik kon ze er bij mij zo uitpakken. Had de vormpjes wel vantevoren ingevet. Misschien dat dat scheelt?
Oke top! Ik krijg vanavond eindelijk een andere oven dus ik ga ze van het weekend ook uit proberen 
Ze zien er erg vrolijk uit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloempotjes en cc's met weinig inspiratie