1

Onderwerp: bruidstopper; geen bruidspaar

hey allemaal,
Ik ga binnenkort mijn eerste bruidstaart maken voor vrienden van me; spannend!

Nu is de man donker, en alle bestaande donkere bruidegommen vind ik niet mooi :think: ... Ik wil dus zelf iets gaan maken, en het liefst iets symbolisch. Ik zat te denken aan een mooi hart, of hun initialen (R+W) die zijn verbonden. En eventueel iets met hun 2 kindjes...

Nu vroeg ik me af of mensen ideeen of how to's hebben van zoiets. Ik kan natuurlijk wel zelf aan de slag gaan maar bereid me graag grondig voor!!

alvast bedankt  ;)

2

Re: bruidstopper; geen bruidspaar

Wat voor taart gaat het worden? Wij hebben bijv. een strandbruidstaart gemaakt en daarbij een topper met een grote schelp en ringen gemaakt.

Gebruik bijv. gezamenlijke hobby's o.i.d. En wie weet hebben ze zelf wel een suggestie? Maar lekker zelf iets bedenken is natuurlijk wel het aller leukste.

Misschien een idee om op google of op de sites van een ander eens rond te kijken om ideetjes op te doen?

SUCCES!

3

dat is ook een idee idd. tot noch toe besloten dat het een romantische taart gaat worden maar niet TE... ik zit al te googlen enzo maar kom toch steeds weer uit bij een buidspaar  :(

4

Hoi

Ik heb pas een bruidstaart gemaakt met hartjes
hier is de foto:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DL7ALLRN.jpg

Hun hadden geen geld voor een topper en ik had nog nooit poppetjes gemaakt.
Ik vondt dit de ideale oplossing en het bruidspaar ook!
Ze vonden het prachtig

5

http://www.juffrouwsmultaart.nl/IMG_0643.jpg

Dit hadden wij voor de strandtaart

6

Check anders ook eens de how to's bij deze site.
Aller eerste bericht staan er heeeeel veel opgesomd.
Misschien zit daar ook wat moois bij.
Vind beide foto's van hierboven trouwens erg mooi!

Have a Nice day!

7

Machanda schreef:

Check anders ook eens de how to's bij deze site.
Aller eerste bericht staan er heeeeel veel opgesomd.
Misschien zit daar ook wat moois bij.
Vind beide foto's van hierboven trouwens erg mooi!

bij de howto's heb ik gekeken maar vind ik niet echt iets passend. Ik blijf gewoon rond kijken; dat is het lekkere van je vroeg orienteren!!
:)

Verder zijn die taarten hierboven prachtig! Die hartjes vind ik ook een goede oplossing mocht ik niets anders tegen komen. bedankt!

8

Wat zijn de hobby's van het bruidspaar? En wat is het 'thema'of de kleuren van de taart?

En misschien de topper/bruidspaar zelf proberen te maken? Boetseren hoe ze er zelf uitzien. Misschien wel heel moeilijk maar er zijn echt heel veel how-to's.

9

Die harten en bloemen op de bovenste fot: Echt ook heel mooi als topper!! Leuk bedacht!!

10

ja ik ben van het poppetjes idee afgestapt. Iets symbolisch past beter bij ze. De taart wordt champage kleur met witte accenten...

11

tartas schreef:

ja ik ben van het poppetjes idee afgestapt. Iets symbolisch past beter bij ze. De taart wordt champage kleur met witte accenten...

Oke... chique. Misschien iets met bloemen/roosjes/champagneglazen/ringen uhhh.....
Ik ga nog even verder denken...

12

bluesuus schreef:

Die harten en bloemen op de bovenste fot: Echt ook heel mooi als topper!! Leuk bedacht!!

Dank je wel! Vond ze zelf ook echt super gelukt.