Onderwerp: frambozen cakejes
gisteren voor bij de koffie gemaakt, soms moet je de stratenmaker een beetje verwennen he 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » frambozen cakejes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gisteren voor bij de koffie gemaakt, soms moet je de stratenmaker een beetje verwennen he 

Njammie! Lekker!!!
ziet er lekker uit!
Ha,ha......voor de stratenmaker!
Die man zat even goed want ze zien er overheerlijk uit!!! 
Hmmm.. die frambozen cakejes zien er superlekker uit!! 
Ha,ha......voor de stratenmaker!
![]()
Die man zat even goed want ze zien er overheerlijk uit!!!
haha ja de stratenmaker..
die arme jongen heeft al 3 keer een poging gedaan om een taartje bij me te bestellen, 1 keer ging het niet omdat ik niet kon ivm mijn werk.
en tijdens zijn andere bestellingen, ben ik op vakantie...
moet het toch ergens goed maken he!

Zien er heerlijk uit
!
Angela71 schreef:Ha,ha......voor de stratenmaker!
![]()
Die man zat even goed want ze zien er overheerlijk uit!!!haha ja de stratenmaker..
die arme jongen heeft al 3 keer een poging gedaan om een taartje bij me te bestellen, 1 keer ging het niet omdat ik niet kon ivm mijn werk.
en tijdens zijn andere bestellingen, ben ik op vakantie...moet het toch ergens goed maken he!
Je hebt helemaal gelijk!

Mmm lekker hoor.
Ziet er lekker uit, en wat een mooie foto's heb je gemaakt !
Yammie!! Krijg spontaan honger.
Wat voor een topping heb jij gebruikt? En zit er een smaakje doorheen of echt vruchten
het is het BC extra recept van hier en dan zonder de extra poedersuiker, maar met een pakje frambozen pudding poeder.
en een flinke scheut frambozensiroop. 
Mooi hoor!!!! En hele leuke foto's!!!
Groetjes Darlene
Hoi,
Je cupcakes voor de stratenmakers zien er heerlijk uit. Vraagje, hoe hou je de cupcakes zo mooi wit. Bij mij verkleuren de papiertjes altijd.
hihi, ja dat heb ik ook altijd 
ik heb dus gesmokkeld en heb er na het bakken een extra cupje om gedaan voor de foto 
de gekleurde cupjes zijn ook niet zo mooi helder van kleur, maar daar vond ik het niet mooi staan met een extra cupje erom, vandaar dat ik die enkel heb gelaten.
sjiek geserveerd voor een stratenmaker! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » frambozen cakejes