Onderwerp: rugzak (met dank aan peggy)
mijn collega vroeg me om een Dora taart te maken voor de 3e verjaardag van haar dochter
ik heb het voorbeeld van een taart van Peggy gebruikt (Peggy nog bedankt dat ik een deel van je taart mocht naapen)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » rugzak (met dank aan peggy)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn collega vroeg me om een Dora taart te maken voor de 3e verjaardag van haar dochter
ik heb het voorbeeld van een taart van Peggy gebruikt (Peggy nog bedankt dat ik een deel van je taart mocht naapen)

Super leuke mooie taart 
oh mijn dochter zou deze echt GEWELDIG vinden, wat een mooie taart. Super gelukt ook die rugzak en de opstaande dora en boots. heb je toevallig een how-to van deze taart haha
oh mijn dochter zou deze echt GEWELDIG vinden, wat een mooie taart. Super gelukt ook die rugzak en de opstaande dora en boots. heb je toevallig een how-to van deze taart haha
sorry ik heb geen how-to , ik heb het rugzakje gemaakt naar voorbeeld van een taart van Peggy v/d Ven
Wat een prachtige taart! Complimenten voor de rugzak, dat lijkt me nog best lastig.
Prachtige taart!
Leukie!! 
Je hebt het super goed gedaan!!! Heel erg mooi hoor.... mag je heel trots op zijn....
mooi gedaan 
GAAF! Tjonge... wat een bouwwerk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » rugzak (met dank aan peggy)