Onderwerp: Taart met 4 achterkanten!

Pfff... vandaag niet mijn dag....

Mijn vriend is jarig en ik was van plan iets moois voor hem te maken maar helaas... er kwam niet uit mijn vingers wat ik hebben wilde.

Tijdens het bekleden van de vierkante taart heb ik alleen maar in mijn hoofd gehad; "nu heb ik vier achterkanten, vier achterkanten, hoe maak ik nu en voorkant, ik heb alleen maar achterkanten..."

Uiteindelijk met het decoreren weet je dan toch nog letterlijk wel het één en ander te "verbloemen" waardoor het toch nog iets lijkt.

De bovenste taart is gevuld met citroen crème en Lemon Curd, de onderste met banketbakkersroom en frambozenjam.

Hier de plaatjes:

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Bruids-_en_stapeltaarten_files/Media/IMG_8082/IMG_8082.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Bruids-_en_stapeltaarten_files/Media/IMG_8089/IMG_8089.jpg

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

2

Re: Taart met 4 achterkanten!

Wat een gave taart voor een man, ik vind het altijd moeilijk om iets te verzinnen.

Deze is ondanks (of dankzij) de bloemen heel mooi voor een man.

Als je het goed vindt sla ik hem op voor een volgende keer als ik moet bedenken wat ik nu weer voor een manlijk persoon moet maken.

Groetjes,

Sandra

3

:Y mooie taart :thumb:

En herkenbaar :Y maar denk dat we allemaal wel eens van zulke dagen erbij hebben zitten :Y
Ik wel in ieder geval :)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Prachtig  :thumb:

5

Ik vind hem heel mooi! En wat een gaaf patroon in de bovenste taart zeg!!

6

Ik vind je taart met vier achterkanten erg mooi hoor! Gave bloemen ook!

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

7

Ik vind het ook een mooie taart! Altijd lastig om iets voor een man te verzinnen, maar deze is  :thumb:

8

Een beauty! Prachtige bloemen ook...  :Y

9

supergaaf!!!

Bedankt voor deze leuke reacties!

Inmiddels is 'ie aangesneden en voor een groot deel met vrienden mee naar huis. Deze taart was namelijk voor 23 personen en we waren slechts met 9!  :lol:
Die vrienden hebben vandaag een verhuizing bij een kennis dus een mooie gelegenheid de taart op te maken.

@ Sannie1968: Leuk dat je hem op wilt slaan. Ik vind dat altijd een groot compliment!  :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Leuke taart hoor! Met zwart bekleden is altijd lastiger dan met 'gewone' kleuren.

12

mooi hoor. Vind het ook knap, helemaal in het zwart. Vind dat zelf altijd maar lastig.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

13

Vind 'm heel gaaf, niet alleen voor een man maar ook voor mij !!  :lol:  Ben dol op zwart  :Y

Het viel mij inderdaad ook op dat het zwart heel veel schaduw geeft waardoor het ook veel minder strak oogt.
Ik vind zwart wel ontzettend gaaf dus ik denk dat ik er gewoon meer moet oefenen. Fondant was ook super zacht, in het vervolg dus ook eerder uit de verpakking halen.

Gr. Lies(beth)

15

Mooie taart!
Ik moet met zwart wel altijd lachen hoe het gebit van de visite eruit zal hebben gezien :+

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

Annemarie schreef:

Mooie taart!
Ik moet met zwart wel altijd lachen hoe het gebit van de visite eruit zal hebben gezien :+

:lol:  Hahaha... Ik ben nog aan het poetsen!!  :+

Gr. Lies(beth)

17

Ik vind het een schitterende taart!

Groetjes van Natascha!

Nou, ik vind hem gewoon heel mooi hoor.
Zo ie zo hou ik wel van zwart wit.

Jammie, jammie!

19

Hahaha, ik lach me dood om jou!!  :lol: 4 achterkanten... Ik vind anders dat je prachtige achterkanten maakt hoor!  :lol: Erg mooie en stoere en creatieve taart!!