26

Re: Laat de bloemen maar vallen!! (Eindwerkstuk Wilton Gumpaste & Fondant)

Heel heel erg mooi!!!!!!!!

27

Hele mooie taart en je bloemen zijn echt super!

28

Ik ben echt zwaar onder de indruk! Prachtig! :Y

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)

29

wat is die mooooooooooooooooooi!!!!!!!

Groetjes Christa!

30

geweldig! dat wil ik ook ooit nog ns leren!!

31

I'm impressed, prachtig gedaan!

32

Prachtig!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

33

Nou, die heeft terecht een prominente plek gekregen hoor!! Heeeeeeeel erg mooi gedaan! Wat een werk ook! *petje gaat af*

34

GEWELDIG MOOI :thumb:
petje af :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

35

Prachtig!!!!
Gefeliciteerd met het behalen!
Twee weken geleden heb ik mijn basic behaald. Nu wil ik deze module ook graag gaan doen.
Hebben jullie tijdens deze lessen met dummies gewerkt? Of moesten jullie ook taart vullen en afsmeren?
Lijkt me erg leuk!
Nogmaals je resultaat is prachtig!

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

Wauw...  :o
Wat een hoop leuke en lieve reacties... ik ben helemaal aan het stralen!!

Voor de mensen die vragen naar de workshop; de Basic course is niet te vergelijken met deze module.
In de basic leer je taarten te vullen en af te werken op de "Amerikaanse" wijze, dus met icing. Daarnaast leer je met icing randjes en bloemen te spuiten. Je maakt gebruik van botercrème icing, dus deze blijft zacht.
Het gaat in deze module dus met name om de spuit technieken met een "zachte" icing.

In de module met Gumpaste & Fondant leer je deze bloemen, een taart- en een cakedrum te bekleden met fondant en een strik te maken.

Ik vond persoonlijk de basic niet zo leuk, ik heb gewoon niet zoveel met icing. Maar voor iedereen die twijfelt, het is wel de moeite waard deze workshop te volgen! Niet alleen omdat je daarna door kunt gaan met de volgende module maar ook om eens kennis te maken met nieuwe technieken!

De laatste module is met royal icing, ik weet niet of mij dat ligt. Toch ga ik hem zeker doen, want probeer je het niet, dan weet je het niet.

Ik ben nu in ieder geval erg verrast met deze module, nooit geweten dat ik het zo leuk zou vinden om dit soort bloemen te maken. En ook nooit geweten dat ik daar zoveel fantastische reacties op zou gaan krijgen!!  ;)  :)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

37

Wauw zeg!!!
De bloemen lijken wel echt!!!!
Het is een prachtige taart :thumb:

38

Nou al die lieve reacties heb je echt verdiend hoor!!! Super mooi zeg die bloemen, ze zijn inderdaad net echt!! Gewoon WAAUUWWW!!!  :thumb:

39

XEsterX schreef:

Mooi!!

Ik zou hem ook graag doen,maar je moet eerst de basis gedaan hebben en die wil ik niet doen.
Of zeg jij dat je er nog veel leert ook als je al een poos taarten maakt?

Volgens mij kun je ze afzonderlijk van elkaar volgen.
Toen ik de basis deed, zaten er bij mij in de groep die bv. Icing al gedaan hadden.

Wat een geweldige taart.
Ik wil 'm ook gaan volgen!!! .....maar kan helaas de eerste tijd niet. Snik, snik, snik.

40

ik kijk en kijk en kijk en blijf kijken! jeetje wat super mooi! geloof dat ik nog nooit zo'n mooi wilton eindstuk heb gezien! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

41

Prachtige bloemen, net echt! Dat zou ik ook wel willen kunnen :Y

Pra-hachtig!

43

tja wat zal ik zeggen ...................PRACHTIG natuurlijk wauw !!!! :thumb:

44

Taarterataaa...! schreef:

Wauw...  :o
Wat een hoop leuke en lieve reacties... ik ben helemaal aan het stralen!!

Voor de mensen die vragen naar de workshop; de Basic course is niet te vergelijken met deze module.
In de basic leer je taarten te vullen en af te werken op de "Amerikaanse" wijze, dus met icing. Daarnaast leer je met icing randjes en bloemen te spuiten. Je maakt gebruik van botercrème icing, dus deze blijft zacht.
Het gaat in deze module dus met name om de spuit technieken met een "zachte" icing.

In de module met Gumpaste & Fondant leer je deze bloemen, een taart- en een cakedrum te bekleden met fondant en een strik te maken.

Ik vond persoonlijk de basic niet zo leuk, ik heb gewoon niet zoveel met icing. Maar voor iedereen die twijfelt, het is wel de moeite waard deze workshop te volgen! Niet alleen omdat je daarna door kunt gaan met de volgende module maar ook om eens kennis te maken met nieuwe technieken!

De laatste module is met royal icing, ik weet niet of mij dat ligt. Toch ga ik hem zeker doen, want probeer je het niet, dan weet je het niet.

Ik ben nu in ieder geval erg verrast met deze module, nooit geweten dat ik het zo leuk zou vinden om dit soort bloemen te maken. En ook nooit geweten dat ik daar zoveel fantastische reacties op zou gaan krijgen!!  ;)  :)

ik vond de basic ook niet zo leuk en heb daarna eerst de flowers & cake designe gedaan. mij ook teveel icing maar wel leuke bloemetjes. dus ik kijk al helemaal uit naar deze cursus! veel meer mijn ding

Groetjes Marleen

Ik geloof dat dit de mooiste bloemen zijn die ik hier op het forum ooit gezien heb  :Y

Groetjes van Monique      http://www.thefairycake.nl
Save the earth, it's the only planet with cake!

46

ik ben zwaar onder de indruk, jeetje wat mooi

47

Prachtig zeg! Heel fijntjes gemaakt allemaal en wat een mooie compositie!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

48 Laatst bewerkt door kwebbeltje (11-07-2011 10:37)

tja, ik vind het ook een schitterend plaatje zo! :thumb:  ik vind het ook vooral leuk omdat er zo veel groen bij zit en dat het allemaal niet zo statisch is, dat maakt het gewoon zo echt! echt een van de weinige keren dat die bloemen zo mooi zijn op een taart dat het mij aan het twijfelen brengt of het wel echt is of van suiker! erg mooi! en dat zegt iemand die een hekel heeft aan gele bloemen ;) bij dit plaatje hoort het gewoon!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

49

ontzettend mooi!! super  :thumb:

50

Wat een prachtig boeket; lijkt wel echt! :thumb: