Onderwerp: Vrolijke jongenstaart, bumba, trommel, trein...
VOor Oliver die 2 jaar werd mocht ik een verjaardagstaart maken voor ong 30- 35 personen.
Hij hield van trommelen, treinen, bumba, verder was hij een drukke bezige jongen die graag buiten speelt en veel fantasie heeft...

Nou dit werd het. Ik heb deze keer ook mijn schets toegevoegd.
Dit omdat het zo eigenlijk altijd begint bij mij.
Ik heb een persoonlijk gesprek via mail/ telefoon en hierna begin ik te tekenen met mijn tekentablet (grafisch).

Als ik helemaal tevreden ben mail ik het concept naar de aanvrager en overleg voor evt aanpassingen. In dit geval was het helemaal goed en kon ik aan de slag.

Hier het resultaat.
De trommel was Ø20 van chocoladebiscuit gevuld met moccacreme en donkerechocoladekrullen.
Het cadeautaartje met naam was een Ø15 van vanillebicuit gevuld met een merinquecreme met gecarameliseerde suiker en verse aardbeien.
De Giant Cupcake bestond ook uit twee taartjes, dus gestapelt. Maar beide waren ze van een vanillebiscuit gevuld met een merinquecreme op smaak gebracht met verse citroen en limoen, zowel het sap als wat van de schil had ik toegevoegd. Lekker fris!
Voor het oog had ik wel een beetje gele kleurstof toegevoegd, voor een fris tintje.

De bumba topper was gemaakt van Mexican Paste en de trein van fondant evenals de trommelstokken en de ballonnen.

THNX voor de interesse!!! Veel bak & decoreerplezier iedereen!
Groetjes Jantien

Bedankt iedereen!
) dat hij ook nog crooked gestapelt is. De tweede laag (de groene) staat helemaal naar achteren ivm de trein, hij helt iets over de rand. De Giant Cupcake staat weer naar voren toe. Dus van de zijkant ziet hij eruit of hij ieder moment om dondert... Mijn zoontje van twee heb ik ook nog nooit zo benauwd de trap af zien komen!!!