Onderwerp: * Party Time *
Gelukkig deze week even geen bruidstaarten... gezien ik nog in de stress zit over de vorige bruidstaart... Gewoon dus leuke kindertaarten maken, met enthousiaste kinderkoppie's als resultaat bij het ophalen..
Heb ik ook echt even nodig
Eerst een sweet 11 taart... Een last minute... taart was al ergens anders besteld maar ging niet door en kreeg geen adressen van andere baksters...
Heel jammer dat je dit soort dingen steeds vaker hoort... Maar goed ik vond t een heerlijke taart om aan te werken
Gevuld met (van boven na onder) witte chococreme, choco creme , vanille creme

Een hello kitty taartje, weer eens op een andere manier.. Ben wel langzaam aan door mijn inspiratie heen voor HK-taarten
Ben overigens wel heeeeeeel happy met mijn nieuwe paarse kleurstof (grape violet)

Een vierkante doopstapel... Ik haat vierkant... krijg t niet netjes...
Nu had ik de randen volgens mij te strak afgesmeerd.. de fondant scheurde er zo op door.. Als er nog limburgse dames zijn die me hier mee kunnen helpen houdt ik me aanbevolen

En deze is technisch gezien natuurlijk ook een stapeltje, dus die doen we maar hierbij.. Stiefmams wilde perse een ice age taart.. Hoefde niets speciaals te zijn maar vond t wel leuk om hem zo te maken..

Dat was hem weer
Zal ook nog wat gewone taartjes plaatsen in de andere parade! Tnx for looking!