1

Onderwerp: Kan ik deze vormen ergens in NL kopen?

Ik vind deze zo cool! Iemand een idee?

http://img.gadgetsharp.com/2011/02/pan/3.jpg

Verder wil ik voor een vriendinnetje popovers maken, die vond ze zo lekker in de VS, heb je daar onderstaande pan voor nodig of kan dat ook in een cupcake pan bijvoorbeeld?

http://img.gadgetsharp.com/2011/02/pan/4.jpg

2

Re: Kan ik deze vormen ergens in NL kopen?

De bovenste heb ik ook naar dan met reliëf bij spullen voor je taart gekocht !!

3

Bedankt, Chantelle, ga ik daar eens kijken...

4

Die bovenste is van nordic ware! Die hebben erg leuke bakplaten maar wel duur! Meestal rond de € 32,-!! Er staat er een op mijn verlanglijstje!! (wel als cadeautje)! Met googelen kom je een heel eind!

5

Thanks... Volgens de site waarop ik het plaatje vond issie van Chigago, maar als Nordic Ware hem in NL heeft, vind ik dat ook prima! :)

6

voor de onderste foto, ik denk dat je dan een heel eind komt met de cupcake vorm van de Ikea, die zijn smal en hoog.

de bovenste daarvan heb ik er ook meerdere op mijn verlanglijstje... maar ik mag niets meer kopen van mijn man...

Groetjes, Dorothea.

Dot schreef:

voor de onderste foto, ik denk dat je dan een heel eind komt met de cupcake vorm van de Ikea, die zijn smal en hoog.

de bovenste daarvan heb ik er ook meerdere op mijn verlanglijstje... maar ik mag niets meer kopen van mijn man...

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  klinkt bekend....  :P

8

spullenvoorjetaart.nl/nordic-ware-mini-tiered-cakelet-p-3227.html

Het is geen goedkoop bakblik maar hij is SUPER !!! kijk maar evenmin mijn website ik heb ze ook bekleed :-)

9

Dot schreef:

Dank voor de tip, Dot! Dan ga ik inderdaad die van de Ikea halen... En hoe bekend klinkt het koopverbod van manlief.. hihi.. Ik denk dat ik de bovenste ook nog eventjes op mijn verlanglijstje zet! :)

10

Chantelle schreef:

spullenvoorjetaart.nl/nordic-ware-mini-tiered-cakelet-p-3227.html

Het is geen goedkoop bakblik maar hij is SUPER !!! kijk maar evenmin mijn website ik heb ze ook bekleed :-)

Dank voor de link! Leuke website & topfoto's heb je!  :Y Kan alleen je beklede minitaartjes niet vinden? Of kijk ik nu enorm slecht (zou goed kunnen hoor, *oeps*)?