Onderwerp: Look-a-like & tja.. ORANJE!
ik ben vandaag DRUK in de weer geweest..
2 taarten geproduceerd..
de roze is voor mijn schoonzusje en zwager zij konden helaas niet op de meidne hun verjaardag komen, dus heb ik voor hen een look-a-like-taartje gemaakt.. (gevuld met aardbeien-mousse, aarbeien-jam, en Verse aardbeien )
en de oranje is voor mijn vader.. die wilde ook wel zo'n taartje, alleen dan een choco taart.. nouja.. weet je hij liep mijn vulling al te bekritiseren toen het nog niet eens klaar was, en toen hoorde ik nog van mijn broertje dat hij had gezegd dat de fondant te dik was..pfff... ik maak het ZO otiegelijk dun dat het nog nét niet scheurd bij het bkleden, dunner kan niet hoor.. maar goed, ik had eigenlijk helemaal geen zin in dit taartje.. maar toch maar gemaakt, ik dacht gewoon ik leef me eens uit! ik ben best blij met dit taartje uiteindelijk.

dankjewel!!! (heb vette ruzie gehad met die oranje hoor...
)

precies... maar gister..pff.. "onverklaarbare"migraine aanval.. hing boven de pot.. ik werd spuugmisselijk... ik zat te trillen, 2x 2 paracetamolletjes met coffeine genomen..maar het ging niet weg..
je hoeft je echt niet druk te maken hoor.. het ziet er prachtig uit en de smaak zal ongetwijfeld ook in orde zijn !!