1

Onderwerp: Kan iemand me vertellen hoe ik een zwangere buik maak?

Ik wil voor een zwangere vriendin ook zo'n mooie buik met borsten maken, maar kon bij de how to alleen de boods vinden...kan iemand mij vertellen welke maten bakvorm je gebruikkt etc...

Ik hoor graag van jullie!

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!

2

Re: Kan iemand me vertellen hoe ik een zwangere buik maak?

Hoi, Ik heb hem nog niet gemaakt maar je hebt volgens mij ikea bolletjes nodig 20 cm buik en 12 centimeter borsten van die blanda schaaltjes rvs

Veel susces er mee

3

Ikea bolletjes?? Blanda schaaltjes??

4

Bij ikea verkopen ze rvs dessertschaaltjes die veel mensen hier gebruiken om de borsten te maken (12cm). De dessert schaaltjes heten "Blanda" bij de ikea. Je hebt ook grotere maten. De 20cm Blanda gebruik je dus voor de buik. Ik gebruik zelf de voetbal bakvorm van Wilton voor de buik.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Super bedankt ik ga ze meteen halen!!! :Y

6

Misschien een stomme vraag maar kunnen die blanda schaaltjes van de ikea in de over???

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!

De rvs versie kunnen beter in de oven dan de glas versie van de blanda.

Ik gebruik ook de blandaschalen van RVS. Kunnen prima in de oven  :thumb:
Ik snijd van de boobs altijd een heel klein stukje af aan de zijkant, zodat ze beter tegen de buik aanpassen en echter lijken.
Daarna boobs bekleden met huidskleur en dan de volledige taart (behalve de bovenkant van de boobs dan..) in een jurkje.