1

Onderwerp: M'n eerste boetseersel... een aapje

M'n eerste boetseersel....  :o

Ik dacht.. ik wil er ook maar eens aan. Ik zie zulke leuke dingen voorbij komen. Dat wil ik ook. Heel simpel maar er is een begin.... en het viel zelfs nog wel een beetje mee!!!

http://94.100.120.76/1328400001-1328450000/1328419001-1328419100/1328419013_5_LfPG.jpeg

2

Re: M'n eerste boetseersel... een aapje

leuk!

3

Ja erg leuk! :)

4

Leuk  :thumb:  :Y !

5

Erg leuk!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Thanks allemaal! Het was zo leuk om te doen!! Gewoon omdat je kunt zien dat het een aapje is!! Hopelijk gaat het me lukken om ook zulke mooie boetseersels te gaan maken als jullie allemaal!!

7

Gaaf!! Ik moet het ook maar gewoon eens gaan proberen, denk ik!

8

Ziet er leuk uit zeg!!!
Dat beloofd wat :Y

9

Daniejelle schreef:

Gaaf!! Ik moet het ook maar gewoon eens gaan proberen, denk ik!

Dat moet je echt doen!! Ik ben echt helemaal niet goed in zelf dingen maken. Een puzzelplaatje enzo is gewoon namaken. Dat kan ik dan wel maar zelf iets maken? pff..

Maar dit aapje heb ik van you-tube! Dus ik ga oefenen om dingetjes te maken via bijv. you-tube en daarna hoop ik ooit zelf iets te kunnen bedenken!!

SUCCES!!

10

Wat een droppie !  :thumb:

Goed gelukt! Ik moest een aap boetseren voor een Dora taart (Boots) maar het viel me echt tegen! Geen maklijk opdracht!

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

12

Misschien omdat het voor mij niet moest... er lag dus ook geen druk op.. Ik had hem gewoon gemaakt als extra.... ;-) Ik merk dat als ik iets extra maak gewoon omdat ik het wil uitproberen: dan werkt het echt beter ;-)