26

Re: Zeslaagse bruidstaart

dat is toch meer dan goed gekomen!!!  Ziet er echt super uit.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

Jemug dames, wat een reacties!  :o

Daniejelle schreef:

Waarmee heb je gestut?

Hij stond inderdaad als een huis, moest er een half uur mee rijden, maar vond het niet eens eng, wel vervelend want ondanks een bordje in de auto met: taart aan boord, snappen mensen niet dat je in z'n 1 door de bocht gaat. Om even terug te komen op je vraag; ik stut met stokken die ik koop bij de doeland. Ze zijn 0,5 cm dik. Omdat ze niet speciale dowels zijn voor eten, pak ik ze goed in met huishoudfolie.

Michelle73 schreef:

Heb je 'm op de locatie gestapeld?

Ik heb het inderdaad op locatie gestapeld. De onderste drie taarten en de bovenste drie taarten stonden wel al op elkaar. Had graag thuis alles al willen stapelen, maar dan valt hij niet meer te tillen.

Bo2309 schreef:

welke maten heb je voor de stapel gebruikt?

De maten waren 10-15-20-25-30-35 cm en twee aansnijtaarten van 35 cm.

Trewyn schreef:

Ik vind het een supermooie taart!!!!    :thumb:

Wat ik me nu bij zo'n hoge taart afvraag is.. Hoe heb je dit gestapeld?? De how to's die ik lees over stapelen dan moet steeds een stok door alle lagen en door de onderkant waar de taart op staat?! Dit kan toch niet met zo'n taart?? Ik snap het niet meer!!!  :o
Een stapel van meer dan 2 heb ik daarom nog niet aangedurfd!

Ik doe nooit een hele stok door de hele taart. Gewoon iedere laag goed stutten. Volgende week ga ik een vierlaagse wonky cake maken en ik denk dat ik die wel ga maken met een hele stok door de taart.

29

Heel mooi en strak :D

Be in love with what you have

30

ik vind het een supertaart! maar persoonlijk zou ik hem zonder die vlinders nog mooier vinden :o of misschien een fijner vlindertje of een open vlinder... maar de rest vind ik echt wel leuk!!! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

hij is prachtig

cake my day

kwebbeltje schreef:

ik vind het een supertaart! maar persoonlijk zou ik hem zonder die vlinders nog mooier vinden :o of misschien een fijner vlindertje of een open vlinder... maar de rest vind ik echt wel leuk!!! :thumb:

Helemaal mee eens. Alleen had het bruidspaar weinig wensen en een van die wensen was deze specifieke vlinders (hadden ze gezien op een andere taart van mij). Dus ja, klant is koning :)

33

Prachtig! Ganache of botercreme? :)

34

wow erg mooi :thumb:

35

Iris Zijlstra schreef:

Jemug dames, wat een reacties!  :o

Daniejelle schreef:

Waarmee heb je gestut?

Hij stond inderdaad als een huis, moest er een half uur mee rijden, maar vond het niet eens eng, wel vervelend want ondanks een bordje in de auto met: taart aan boord, snappen mensen niet dat je in z'n 1 door de bocht gaat. Om even terug te komen op je vraag; ik stut met stokken die ik koop bij de doeland. Ze zijn 0,5 cm dik. Omdat ze niet speciale dowels zijn voor eten, pak ik ze goed in met huishoudfolie.

Dank voor je antwoord!

Noompie schreef:

Prachtig! Ganache of botercreme? :)

Gewoon botercrème. Ik hoor de laatste tijd iedereen over ganache, maar heb het nog niet geprobeerd.

37

Wauw!
Wat een mooie stapel zeg!!!!

38

super mooi!

39

Wauw echt geweldig! Idd onzekerheid is absoluut niet nodig!

40

dat ziet er gaaf uit zeg. wat een werk heb je daaraan gehad.

41

Een plaatje!!!!

:thumb:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

42

Wat een prachtige, strakke stapel! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

43

Jeeeetje, WAT een stapel!! Meid, wat knap!! En dan OOK nog losse taarten erbij! Jij kan vast geen bisuit meer zien, haha! Super strak ook, mooi hoor! Nog even een nieuwsgierig vraagje, die bovenste drie lagen, is dat niet heel lastig om dat dat enigzins gecontroleerd en mooi op die onderste 3 lagen te krijgen? Hoe doe je dat?

Eline25 schreef:

Jeeeetje, WAT een stapel!! Meid, wat knap!! En dan OOK nog losse taarten erbij! Jij kan vast geen bisuit meer zien, haha! Super strak ook, mooi hoor! Nog even een nieuwsgierig vraagje, die bovenste drie lagen, is dat niet heel lastig om dat dat enigzins gecontroleerd en mooi op die onderste 3 lagen te krijgen? Hoe doe je dat?

Het is inderdaad lastig om de ene stapel op de andere te plaatsen, maar als je gebruikmaakt van cakeboards ipv kartonnetjes dan is het stevig genoeg om het erop te plaatsen. Wat ik doe; ik neem de taart met de voorkant naar voren in mij handen, laat iemand anders kijken of ik hem er recht voor heb en dan laat ik de voorkant eerst voorzichtig zakken op de taart en dan floep :) laat ik zo (wel met beleid en zo weinig mogelijk afstand) de taart 'vallen'. evt. nog een beetje bijduwen als hij toch niet recht staat en voila.

Ik heb wel een cake lifter gekocht, maar daar ben ik nog niet zo handig mee, helaas. Nou hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk was :)

45

Prachtige taart! En wat super strak!!

groeten, Bianca
TAART in huis

46

Wowie prachtige taart zeg!
Super strak ook. Toppie

47

Prachtige taart.....