Re: Waar was ik aan begonnen met deze Tarotkaarttaart...
Pfff niet gezond hoe gaaf je deze taart hebt gemaakt! Hij is echt super gelukt! Ik wou dat ik dit kon 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Waar was ik aan begonnen met deze Tarotkaarttaart...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pfff niet gezond hoe gaaf je deze taart hebt gemaakt! Hij is echt super gelukt! Ik wou dat ik dit kon 
erg mooi!!
Ga alsjeblieft zo door!!!
Ik vind het erg mooi.....
Wow, wat een werk. Heel mooi gedaan, superresultaat!
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes...

hij is ook schitterend je cursisten hadden helemaal gelijk. vind hem mooier dan het kaartje zelf !
hij is ook schitterend je cursisten hadden helemaal gelijk. vind hem mooier dan het kaartje zelf !
Het waren niet mijn cursisten maar medestudenten van een tarotcursus. Eigen cursisten heb ik (nog) niet... 
Wauw onwijs mooi echt niet normaal...
Wat kun jij fantastisch priegelen 
Super super super mooi gemaakt ! Wat een details
Als je je ogen dicht doet, zie je volgens mij nog dat plaatje, 
Supermooi gemaakt!
.
Ik ben gek op puzzelen maar dit zou toch wel een uitdaging zijn voor mij.....
WAUW
!!
WOW!! Hoe kan je hier nou enigzins tevreden mee zijn? Dit heb je echt PRACHTIG gedaan!
Ook hier vrees ik dat het tegen het raam/de muur/door het raam geeindigd zou zijn hahaha
Ik vind het geweldig mooi, zeker een compliment waard. En zelf niet te kritisch zijn voor jezelf, dit is een van de mooiste die ik hier heb gezien.
Echt geweldig!!!!!!!! Ik heb het geduld niet om het te maken.
Ow wauw, geweldig!!
Kei mooi gemaakt! Hoeveel tijd ben je met de puzzel bezig geweest?Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Tis gewoon zonde om aan te snijden! 
Echt waanzinnnnniggg!
Idd printen was wel makkelijker, maar dit is super! 
Lieve help, wat een weeeeeeeeeerk....
Geen enkele reden om te twijfelen hoor - 't is een waar kunststukje!!
Wat een werk!! Ziet er wel ook echt helemaal super uit!! Je leest de volgende keer vast in je kaarten dat jou nog heel veel puzzeltaarten gevraagd gaan worden!
Zoete groet,
Mandy
geweldig mooie taart..ik was er ook niet aan begonnen hoor..wat een werk..respect dat je het zó mooi hebt gemaakt! 
ERg mooi handwerk hoor!
Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes.
Over het plaatje ben ik zeker tevreden, ik baalde alleen enorm dat het wat te groot was voor het 15cm taartje. Het kwam dan minder mooi uit dan hoe ik het in m'n hoofd had... Dat herkennen jullie vast wel; niemand anders ziet wat jij in je hoofd had...
M'n moeder zei vroeger al dat ik me in werkstukjes kon verliezen en veel geduld had dus wellicht is dat een reden dat ie bij mij niet aan het raam is geëindigd
@AlexandraB; dat plaatje bleef inderdaad een paar dagen op m'n netvlies zweven...
@Amarie; hoelang ik ermee bezig ben geweest...? Eh ik durf het bijna niet te zeggen. Het was pas m'n tweede puzzelplaatje en heb er bijna een hele dag aan gezeten... maar zoals ik al zei, ik kan me goed verliezen in gepriegel en ben een beetje een pietje precies als het op iets namaken aankomt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Waar was ik aan begonnen met deze Tarotkaarttaart...