1

Onderwerp: cc vulle

hoi hoi,

wie kan me helpen?
Ik heb een opdracht gekregen voor voetbal cc.
Nu wil diegene graag vulling in de cc (het liefst Bastogne en kersen), wat is een lekkere vulling in een cc en niet al te bewerkelijk en hoe vul ik een cc??

alvast bedankt voor het reageren!

groetjes Marion

2

Re: cc vulle

je staat in de verkeerde rubriek maar je kan er evt een kers in meebakken en daarna vullen met bastogne creme?

3

bedankt voor je reactie!
Vul je hem, dan de kers en doe je er dan nog wat beslag boven op?
En dan na die tijd met bijv een appelboor een gat erin maken en dan die bastongecreme erin?

Waar moet deze topic trouwens wel staan?

gr marion

4

bij bakken en vullen :) want dit is de showrubriek...

je kan evt een klein laagje dan de kers en dan de rest en idd met een appelboor creme erin

Je kunt idd met een appelboor er wat van de cake uithalen, of gewoon met de achterkant van een pollepel een gat prikken, voor creme-achtige vullingen is dat handig. Als ik de cupcakes vul met een aardbei snij ik voorzichtig met een aardappelmesje een puntje eruit, hiervan snij ik dan weer het bovenste stukje af zodat ik dat als een soort "hoedje" weer op de aardbei kan leggen.

6

Move to ~> Bakken & Vullen

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Bedankt voor jullie reacties!
Kan ik ook zoals ik zag op het you tube filmpje op 3 verschillende plekken in de cupcake bastongebc doen en dan bovenop kersenvlaaivulling zonder kersen en daar weer bc bovenop + fondant?

8

Je kunt je vulling er ook in spuiten inderdaad. Ik zou bastognebotercreme en kersenvulling er allebei in spuiten (los van elkaar) en dan het fondant erop plakken met bc bovenop.