1

Onderwerp: Help! Hoe cupcakes met plaatje van icing sheet bewaren?

Hallo allemaal,

op dit moment maak ik mini cupcakes met een topping van botercreme (1 deel roomboter en 2 delen poedersuiker) met een smaakje en hier komt een plaatje op van geprinte icing sheet. Hoe kan ik deze cupcakes het beste bewaren?

Ik denk ik doe ze in afgesloten boxen alleen na een testje in een box vanacht ben ik bang dat als ik ze in een afgesloten box doe dat dan de icing plaatjes zacht worden en gaan hangen etc. Kan ik de cupcakes met botercreme toefjes en plaatjes gewoon in een open bak op een koele plaats wegzetten en de komende 2 a 3 dagen lekker houden? Hoe doen jullie dit normaal? Hoe kan ik het het beste doen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen. B.v.d. :-) !

2

Re: Help! Hoe cupcakes met plaatje van icing sheet bewaren?

Doe gewoon het plaatje pas op het laatste moment op de cc. Dus net voor je ze wegbrengt of ze worden opgehaald. tot die tijd kan je de cc`s het beste in een dichte doos bewaren en blijven ze lekker.

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

cakejes kan je beter niet zo lang bewaren maar als t zou kunnen zou ik de icing sheet en creme er pas na 3 dagen op doen en in de tussentijd je cakejes invriezen. of moeten ze gewoon 3 dagen klaar staan voor gebruik?

4

Ze moeten za en zondag klaar staan voor gebruik. Zijn gisteren avond allemaal vers gebakken en wil ze vandaag decoreren en afleveren.

5

Normaal doe ik mijn cupcakes in een afgesloten box alleen dan zitten de plaatjes er niet op. Ben bang als ze in een afgesloten box klaar staan de plaatjes langzaam dit weekend zacht worden en gaan zakken of zo.

6

gewoon in een taartdoos doen, kan er lucht bij maar droogt t als t goed is niet uit

7

Ik heb er een paar honderd te gaan en heb hier geen taartdozen voor. Gebruik nu van die hele grote Samla bakken van IKEA. Grote doorschijnende kunsstof bakken.

8

kunststof ademt niet en kan er juist voor zorgen dat je icingsheet uit gaat lopen omdat evt damp niet wegkan, maar ms gaat het wel goed :)
veel succes met al die cupcakes!

hallo allemaal

Ik ben een taart aan het maken met een icing sheet.
Nou is de taart voor donderdag maar wordt morgen opgehaald. Wanneer kan ik dan het beste de icing sheet er op doen?
Kunnen de mensen die hem morgen hem komen ophalen in de koeling doen? of kan hij er dan het best uit de koeling blijfen?

ik heb er nog nooit mee gewerkt 1e keer nu.

hoop dat iemand me kan helpen.