Onderwerp: Parade: o.a. gespoten botercreme, icing figuurtjes, vormpje nu gelukt
Zo, even dit topic bewerkt, want:
- onderaan de uitleg voor de Bubbles and Frieze
- wat foto's gewist of vervangen die niet meer in mijn bron-album staan (staat anders zo ongezellig die rode vlakken)
Twijfel of ik dit lentetaartje ooit gepost heb. Hij staat ook ergens hieronder bij het commentaar, maar bedacht net dat het beter in het begin van het topic kan staan... 
Om mijn buurvrouw een gelukkig nieuwjaar te wensen

Gespoten met botercreme van de mix op een laag marsepein (volgende keer beter bakkerssuikerpoeder gebruiken i.p.v. uit een bus, dan is het toch mooier en gladder). Het was een klein taartje, 15cm doorsnede, dus lekker opgegeten met mijn man, die dol is op botercreme van de mix
Zomaar, omdat ik restjes marsepein op wilde maken en mijn nieuwe tapits wilde proberen en weer samen opgegeten…
Een Nijntje (mijn eerste) voor de verjaardag van het dochtertje van een goede vriendin. Nijntje is van icing. Alleen brak haar (?) oor, dus daar zit nu een strikje. En daarna brak haar/zijn shirt, dus die heb ik daarom maar gepuzzeld (voor het eerst gepuzzeld) en erop gelegd. Hetzelfde geldt voor de ballon, want ik was zo stom om er met mijn pink in terecht te komen toen het nog niet helemaal droog was. Afijn alleen de witte icing van Nijntje en de zwarte lijntjes zijn nog zichtbaar en natuurlijk de vlinder, die ontzettend leuk was om te doen. Voor het eerst fondant gebruikt voor de witte parelrand en voor het eerst marsefond voor de roze bekleding van de taart

Voor mijn moeder voor haar verjaardag 8 februari. De rand is volgens de how-to van de-leukste-taarten (het valentijnshart)
Voor een vriendin wiens nieuwe huis ik ging bewonderen. Meteen maar de restjes van de vorige taart opgemaakt en mijn eerste echte strik

En eindelijk is het me dan gelukt om dit veel te dure kreng te gebruiken (JEM Bubble Frieze) en heb er meteen maar de hele rand mee gedaan voor het effect en ook om deze overwinning te vieren. Taartje is voor één van mijn beste vriendinnen (en al die beste vriendinnen en hun kids zijn allemaal in deze periode van het jaar jarig, om gek van te worden als je het leuk vindt om een taartje cadeau te doen)

Voor het zoontje van vrienden. Omdat we niet op zijn verjaardag konden komen en we dat later in gingen halen, maar wel even wat lekkers meegenomen voor bij de koffie
Voor de ‘grote’ broer van het meisje voor wie ik de Nijntje-taart maakte

En omdat ik echt niet kon wachten met het uitproberen van mijn nieuwe molds. Lekker opgesnoept met mijn buurvrouw…

En als ik dit allemaal weer zie, heb ik zin om weer een volgend taartje te maken en (ja, ik weet het, niet goed voor me) zin om hem dan meteen heerlijk op te snoepen. Uiteraard wel pas na het maken van een foto!

) niet...