Onderwerp: Lekkere priegel bruidstaart...
Er rustte echt een vloek op deze taart.. M'n eerste biscuit ging zo de vuilnisbak in.. M'n moeder zou hem wel in de gaten houden, ik nog verteld wanneer hij gaar was.. Ik moest even met m'n dochter een ID kaart aanvragen.. Kom ik terug.. Na een uur.. Raad eens...
... staat die taart nog in de OVEN!!!
Had ze wel de oven uitgezet, maar niet de taart uit de oven en de bakvorm.. Die kon ik er dus zo ongeveer uithakken..
Daarna moest hij natuurlijk bekleed worden.. Ik heb de taarten helemaal strak afgesmeerd.. Even laten opstijven, daarna nog een keer afgesmeerd.. Maar zodra ik de lap marsepein erop lag, scheuren, scheuren, scheuren.. AAAAAAAAH! Lap er weer vanaf, toch maar een stuk fondant erdoor gekneed.. Dat ging beter.. Maar toen ik de bovenste had bekleed bedacht ik me ineens dat er een swirl relief in moest..
Nog geprobeerd om de structuur erin te krijgen terwijl hij al bekleed was, maar dat was ook niet zo'n succes.. Dus daarna maar ontzettend gepriegeld met lijntjes.. Wel een leuk effect vond ik..
Daarna moesten er gouden accenten opkomen.. Leuk, maar na 6 lagen schilderen had ik pas een beetje effen goud.. En als toppunt liet ik daarna mn kwast nog op het mooie wit stuiteren..
Met een vochtig doekje voorzichtig schoongepoetst.. Gelukkig alles weer schoon gekregen..
Genoeg gezeurd, hier is het resultaat

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
xx

Je kussen effect is mooi diep. En je swirls zijn...