26

Re: [FEEDBACK]Wat mis ik?

ik zou er toch een andere kleur aan toevoegen, zodat het toch wat speelser wordt. is ook wel zo leuk op een kindertaart toch! ;)

ik ben benieuwd wat je er van gaat maken :)

ik zou iets van rood of blauwe stipjes op de sterren doen ofzo....

groetjes en succes....

27

en???? gelukt??

28

Ik ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat...

29

Veer-taartdroom schreef:
Vicarth schreef:
Veer-taartdroom schreef:

:(  Dank jullie voor jullie tips!
Ga proberen er nog iets van te maken....
zucht  :(

Waarom die reactie? Je vraagt feedback, krijgt massa's complimenten, maar - verrassing - ook feedback  :think:  Dan moet je toch niet zo'n negatieve smiley zetten? Of interpreteer ik het nu verkeerd?

Sorry echt niet zo bedoeld.
Wat Judy zegt!
Niet naar jullie bedoeld, vind t super fijn dat jullie de moeite nemen om te kijken naar de taart maar :(
Gewoon onzeker....

Sorry dan! De laatste tijd zijn er zoveel zwartkijkers op het forum dat ik direct allergisch reageer als ik zoiets lees  :o  Mijn excuses! Ik ga in het vervolg eerst nadenken en dan typen  :Y

Groetjes van Natascha!

Ik ben er nog niet over uit..... :o

31 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-07-2011 10:17)

ik vind hem zo eigenlijk best leuk, maar hij mist idd wel iets. en naar mijn idee is dat ook iets met de sterren. ik zou er zeker niet nog een kleurtje aan toevoegen, dat is echt zonde. ik zou denk ik een sugargun of een dunne stripcutter pakken en in de sterren nog een ster maken, maar daan dus als lijntje, dus niet helemaal als dicht vlak, snap je wat ik bedoel. dus op een mm of 2-3 vanaf de buitenkant van de ster nog een open ster maken d.m.v. lijntjes. en ie dan in de kleur van of het bontje of de basiskleur van het bekleden.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

kwebbeltje schreef:

ik vind hem zo eigenlijk best leuk, maar hij mist idd wel iets. en naar mijn idee is dat ook iets met de sterren. ik zou er zeker niet nog een kleurtje aan toevoegen, dat is echt zonde. ik zou denk ik een sugargun of een dunne stripcutter pakken en in de sterren nog een ster maken, maar daan dus als lijntje, dus niet helemaal als dicht vlak, snap je wat ik bedoel. dus op een mm of 2-3 vanaf de buitenkant van de ster nog een open ster maken d.m.v. lijntjes. en ie dan in de kleur van of het bontje of de basiskleur van het bekleden.

Inderdaad wilde er niet nog een kleurtje bij (heb niet voor niets voor deze kleuren gekozen....
Oranje lijkt me inderdaad nog t beste. :)

Niet mijn meester werk...
maar best aardig.
Denkd at moeder m wel leuk vind. (hoop ik dan maar :lol: )

http://img64.imageshack.us/img64/5607/17766562.jpg

34

Leuk opgelost zo!

35

Heel leuk geworden  :thumb:

36

ik vind hem opgeknapt hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl