Onderwerp: frosty sheet lijkt nat te worden

hallo allemaal

gister heb ik een taart gemaakt met daarop en frosty sheet erop, nu haalde ik hem uit de koelkast( gehele taart) en zag ik dat bovenop de taart het vochtig was zo ook de frosty sheet.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen??

alvast bedankt

groetjes sabrina

2

Re: frosty sheet lijkt nat te worden

gewoon op kamer temperatuur laten komen en dan is de condens als het goed is weg

kristel schreef:

gewoon op kamer temperatuur laten komen en dan is de condens als het goed is weg

oke dank je wel

Ik heb geleerd dat je frosty sheets niet in de koelkast kan doen.
Want als er vocht op komt gaat het vlekken.
Zo is mij gezegd dat je dat pas op het laatste moment erop moet doen. Hoop dat het bij jou goed is gekomen......

Bakken is mijn passie!!!

5

ja idd die dingen gaan nogal snel vlekken als ze vochtig worden

En als je frosty gebruikt voor randjes ed? Dat is niet zo handig als je die er pas op het laatste op kan doen.
Wat kan je beter gebruiken als je de print er gewoon tijdens het decoreren al op wil doen?

Life is what you bake it.

Manon-dennis schreef:

Ik heb geleerd dat je frosty sheets niet in de koelkast kan doen.
Want als er vocht op komt gaat het vlekken.
Zo is mij gezegd dat je dat pas op het laatste moment erop moet doen. Hoop dat het bij jou goed is gekomen......

oke dan dan weet ik het voor de volgende keer, want ik had hem inderdaad in de koelkast gedaan,
bedankt voor je reactie

Taartenmarie schreef:

En als je frosty gebruikt voor randjes ed? Dat is niet zo handig als je die er pas op het laatste op kan doen.
Wat kan je beter gebruiken als je de print er gewoon tijdens het decoreren al op wil doen?

inderdaad ik ben benieuwd, ik heb hem als groot gebruikt voor een sara erop, maar ik lees even mee

9

sabrina mooiman schreef:
Taartenmarie schreef:

inderdaad ik ben benieuwd, ik heb hem als groot gebruikt voor een sara erop, maar ik lees even mee

Ik gebruik altijd veilige vulling die buiten de koelkast bewaard kan worden. Ik heb het geluk dat ik over een kelder beschik en zet de taart dan op de keldervloer. Zo issie gekoeld en toch droog bewaard! Als je geen kelder hebt dan zou ik hem zo kole mogelijk wegzetten en een absoluut veilige vulling gebruiken.

Volg je hart...want dat klopt!

10

ms helpt een doos eromheen wel een beetje tegen het vocht...