1

Onderwerp: Fondant van Jamin

Bij de Jamin komen steeds meer artikelen te liggen voor het taarten. Nu hebben ze ook fondant van 1 kg. Er zit een sticker op van Jamin zelf. Heeft iemand al gewerkt met deze fondant?
Hij koste 5,95 dus eigenlijk nog goedkoper dan de overige 1kg verpakkingen.

2

Re: Fondant van Jamin

vorige week zag ik ze hier ook liggen bij Jamin.Was volgens de eigenaar hier gewoon van Funcakes,alleen nu met eigen stickers erop.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

3

Ik heb ze gekocht, ze hebben deze week (dus tot en met morgen!) ook nog 25% introductiekorting, dus helemaal goedkoop.
Het ziet er goed uit, mooi glad, en mooie kleuren.
Ik ga er als het goed is maandag mee werken, dan zal ik je laten weten hoe het ging!

A balanced diet is a cupcake in every hand.

4

Bij 'onze' jamin verkopen ze hem ook. Ik heb 3 verschillende kleuren geprobeerd en mij bevallen ze goed... Het is goed uit te rollen, en scheurt niet, ook niet wanneer je de uitgerolde lap optilt.  Maar ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat ik pas 1 taart heb gemaakt, dus erg veel ervaring heb ik nog niet...

5

Ik heb vandeweek gekeken en het lijkt mij gewoon funcakes.
iniedergeval het etiket lijkt sprekend op die van funcakes alleen staat er nu jamin op

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

6

Mmm, ik vond de kleuren hier bij Jamin wel anders dan die van Funcakes...dus heb het niet gekocht en dus ook niet gebruikt.
Lijkt me trouwens ook dat ze niet zomaar hun eigen merk op een ander merk mogen plakken...

7

het is inderdaad gewoon van funcakes. hier verkopen ze het al heel lang bij de jamin

8

Volgens mij mag Jamin geen eigen stickers op een ander merk plakken. Ik denk dat ze bewust stickers gemaakt hebben die op die van Funcakes lijken. Ze zijn niet dom natuurlijk, Funcakes is het bekenste merk op het gebied van taarten.

Allergietje, het maakt niet uit of het je eerste taart is, als het dan niet scheurt vind ik het juist heel positief.
Ik ga hem toch ook eens halen, dan kan ik het zelf ervaren en zeker als er nu korting opzit.

9

Ik zit nu even te kijken op de site van Jamin en ze hebben daar wel een heleboel informatie neergezet over taarten en cupcakes.
Ik moet ook wel zeggen dat het assortiment met de dag groeit bij onze Jamin. Ze zeggen daar ook als je iets nodig hebt dat je het gewoon even moet aangeven en dat ze het dan voor je laten komen. Vaak de volgende dag al. Ze zei daarover dat Jamin gewoon de rage meepakt zeg maar en dat is natuurlijk wel heel slim.

10

Antwannette schreef:

Ik zit nu even te kijken op de site van Jamin en ze hebben daar wel een heleboel informatie neergezet over taarten en cupcakes.

Ja, onze FAQ bijvoorbeeld...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Echt waar.....hebben ze dat van hier gebruikt??

12

Wow, ik zie het inderdaad.. dat is wel heel simpel zeg!

.. Want taart kan altijd!!

13

Het is er alweer af ook zeker?  :P Ik zie tenminste niets meer..

14

Marianne schreef:
Antwannette schreef:

pff, dat is wel heel lui zeg!!!  :s  :s

15

Het is wel de fondant en marsepein van funcakes. ik heb het gevraagd bij onze Jamin en zag het aan de achterkant van de verpakking. Ze wilden er "hun eigen draai" aan geven en daarom de Jamin stickers. Vind het toch raar, vraag me af of dat zomaar mag....

16

net een taart gemaakt met de fondant van de jamin.
vind m wel overdreven veel naar vanille ruiken.
verder rolt hij goed uit.
en scheurt idd niet zo snel.
vond t wel fijn spul.

vini vidi velcro
ik kwam, ik zag, ik bleef plakken!

17

misschien heeft Jamin dit wel in overeenstemming met funcakes gedaan...? Kan natuurlijk, maakt voor funcakes niet uit hoe het verkocht wordt denk ik.
Ze spreiden alleen maar hun afzetmarkt en dat is gewoon harstikke slim  :Y
Er hoeft dan ook geen geheim van gemaakt te worden....

18

Antwannette schreef:

Volgens mij mag Jamin geen eigen stickers op een ander merk plakken. Ik denk dat ze bewust stickers gemaakt hebben die op die van Funcakes lijken. Ze zijn niet dom natuurlijk, Funcakes is het bekenste merk op het gebied van taarten.

Een pot AH-pindakaas zou ook best wel eens Calvé kunnen zijn. Dan hebben ze daar ook niet 'zomaar hun stikker opgeplakt'.
Ik heb in een fabriek gewerkt waar precies hetzelfde produkt in 4 verschillende verpakkingen (4 verschillende merken) verpakt werd.

Marianne schreef:
Antwannette schreef:

Apart.... en dat is netjes uitgedrukt :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

fijn... overal hoor ik over dat jamin taart spullen heeft dus ik van de week naar de jamin..

O nee mevrouw excusses er zijn een aantal jamins die niet meedoen met de bakproducten en wij zijn 1 van die aantal...

zucht..

(dordrecht centrum)

weer blij gemaakt met een dode mus

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

21

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Apart.... en dat is netjes uitgedrukt :)

Ja best wel. Maar het wordt top opgelost, dat wil ik ook wel even gezegd hebben :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

22

Ik heb de fondant nog niet gekocht......ik heb hem vandaag wel even in mijn hand gepakt en hij was heel erg zacht. Nu is dat denk ik wel prettig voor het niet scheuren. Bij onze Jamin kost 1 kilo fondant 6,95 en bij jullie??

23

Hallo dames,

Ik heb gisteren 3 kg fondant gehaald voor in totaal € 14,90. (incl.korting)

Ben benieuwd, ga het binnenkort gebruiken...moest het trouwens wel om vragen, want ze hadden het niet in de winkel staan...alles stond nog achter in dozen... :thumb:

Miruna's Cakes te Helmond

24

pennyroyaltea schreef:

fijn... overal hoor ik over dat jamin taart spullen heeft dus ik van de week naar de jamin..

O nee mevrouw excusses er zijn een aantal jamins die niet meedoen met de bakproducten en wij zijn 1 van die aantal...

zucht..

(dordrecht centrum)

weer blij gemaakt met een dode mus

Jamin in WC Sterrenburg doet wel mee.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Ik vind het wel prijzig hoor....

Anyway, fijn dat het wordt opgelost Marianne!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/