Re: Gelukkig heb ik de foto's nog......
Ik kan me voorstellen dat je haar gaat missen!! Zo'n beauty!!
Ik vind het super knap geboetseerd ook!!
Ook voor printjes op icing en frosty!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gelukkig heb ik de foto's nog......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kan me voorstellen dat je haar gaat missen!! Zo'n beauty!!
Ik vind het super knap geboetseerd ook!!
Wat een scheetje en inderdaad leuker als plastic!
M'n mond valt er helemaal van open! Knap!!
Dank je.....erg simpel want ie heb ik gewoon liggen haha
karine schreef:wat een scheetje ...zo lief zeg. Vind de hele uitvoering van de taart héél sweet (mag ik hem lenen als het zich ooit voordoet ?)
Tuurlijk, ik ben zeeeer vereerd!
nandadiana schreef:Wat een lieffie....
Ik vin d die kleine bloemetjes wel erg schattig, die ze in haar hand heeft. Mag ik vragen welke dat zijn?
Thanx!! Ik heb deze gebruikt voor de bloemetjes
En iedereen bedankt voor al die reacties: leuk!!
Geweldig! Ik vind dit ook zoveel mooier dan een barbie, en deze is echt heel erg schattig. Mooie jurk ook!
wat een mooi meisje en zo te zien heb jij net zoals mij moeite met het kapsel wat best beetje meer vol mag zijn. Vind haar ook errug moeiljk.
Wat een cuty!! En lief dat je mijn naam noemt.. echter zijn mijn prinsessentaarten weer zo geworden door de workshops van wendy
Ik kan me helemaal voorstellen dat je vliefd op haar was 
mooie taart hoor, knap geboetseerd
Aaa.....wat een liefie!!!!
Heb trouwens een kleine tip voor je! Je hebt de handjes heel slim verborgen achter bloemen
Als je de volgende keer de polsen ook wat dunner zijn, net voordat ze het boeket ingaan, ziet het wat natuurlijker uit. Of natuurlijk een heel groot boeket 
wat een mooi meisje en zo te zien heb jij net zoals mij moeite met het kapsel wat best beetje meer vol mag zijn. Vind haar ook errug moeiljk.
JA!! Ik ben al niet goed met mijn eigen kapsel
Maar het is voor een 1 jarig prinsesje met ook zo'n blond 'babykapseltje' dus ik vond het wel toepasselijk deze keer.
Wat een cuty!! En lief dat je mijn naam noemt.. echter zijn mijn prinsessentaarten weer zo geworden door de workshops van wendy
![]()
Ik kan me helemaal voorstellen dat je vliefd op haar was
Dan dus ook complimenten en dank voor Wendy
Aaa.....wat een liefie!!!!
Heb trouwens een kleine tip voor je! Je hebt de handjes heel slim verborgen achter bloemen
Als je de volgende keer de polsen ook wat dunner zijn, net voordat ze het boeket ingaan, ziet het wat natuurlijker uit. Of natuurlijk een heel groot boeket
Betrapt!! Die handjes wilden ECHT niet lukken, dus vandaar de bloemen
Maar dat van die polsen ga ik zeker proberen!! Thanks!!
het boetseren is goed gelukt, de onderand erg mooi en ook het reliëf zit er goed in
leuk en mooi totaal plaatje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gelukkig heb ik de foto's nog......