1 Laatst bewerkt door CindyM (05-07-2011 21:21)

Onderwerp: Rainbow dust sparkles

Ik heb hele coole knalblauwe sparkles van Rainbowdust en die wil ik uitproberen. Dus ik wil de letters op de cupcakes (elke cupcake heeft 1 letter) ermee te laten glitteren. Het gaat dus om een heel klein beetje sparkles per cupcake.

Nu staat er op de website van rainbowdust het volgende:

Although a "non-toxic" product, The Sparkle range is not classed as a food item and is intended for use on items that will not be consumed.

Met mijn Engels is niets mis, ik snap wat er staat  ;) . Maar zal ik het nou wel of niet gebruiken op mijn cupcakes.... ?

Op de webshop staat dit: De decorative sparkle Hologram range kleuren bestaat uit een assortiment regenboog kleuren met prachtige schittering. De glitter poeders uit de decorative Sparkle range is bedoeld voor decoratie doeleinden en minder geschikt voor consumptie.

Minder geschikt dus  :think: maar dat is niet ONgeschikt toch?

Heeft iemand het stiekem al wel eens op de eetbare delen van een taart gebruikt?

Ik maak namelijk nooit een taart met dingen die niet opgegeten worden. Alles gaat altijd schoon op, dus kan ik het nooit gebruiken. Als ik dat geweten had, had ik het niet gekocht....

2 Laatst bewerkt door Marinina (05-07-2011 21:55)

Re: Rainbow dust sparkles

Je kan het gewoon gebruiken, het is niet giftig maar verteerd ook niet, glitter-poep dus  :lol:  :lol:  :lol:

Heb het al diverse keren gebruikt, geen problemen gehoord en gemerkt..

3

poehee... gelukkig maar! ik had ze er namelijk al opgedaan en toch maar de gok gewaagd.

bedankt voor je reactie!  :thumb:

4

Marinina schreef:

Je kan het gewoon gebruiken, het is niet giftig maar verteerd ook niet, glitter-poep dus  :lol:  :lol:  :lol:

Heb het al diverse keren gebruikt, geen problemen gehoord en gemerkt..

:lol:  :lol:  grappig!!

Groetjes, Franka

5

Marinina schreef:

glitter-poep dus  :lol:  :lol:  :lol:

AFTERPARTY!!!  :lol:  :lol:  :lol:

Dat is toch een TAART waard!

6

@ppeltje schreef:
Marinina schreef:

glitter-poep dus  :lol:  :lol:  :lol:

AFTERPARTY!!!  :lol:  :lol:  :lol:

:lol:  :lol:

7

oooh jij ook met die vraag dus hahaha

wordt 1 groot feest de dag erna

discokakken :P

Let them eat cake
http://annettes.tk/

8

Ik heb ze ook al gemaakt/gegeten.. Ben er niet ziek van geworden :)
Gewoon niet overdrijven zou ik zeggen

9

smaakt die glitter nog ergens naar eigenlijk?

10

hahaha kunnen ze op de wc ook mooie glittertoefjes maken whahahha :p :p

anyways, ik had deze vraag idd laatst ook al, dus ben blij dit te lezen!

11

Laatst zag ik het ook staan op de potjes en heb het ook nog nagevraagd in de winkel. Daar zeggen ze zolang je er geen heel potje op uitstrooit kan het geen kwaad. Maar in America schijnen ze nogal eens te overdrijven met de glittertjes, daar is het meer voor bedoelt.

Groetjes Sabina