Onderwerp: Waar ben ik aan begonnen?iemand tips??

Oke het gaat om het volgende, ik mag een bruidstaart maken voor ongeveer 33 personen. Ze wil eigenlijk geen gestapelde taart maar 3 losse taarten van 20cm.
Maar ik heb hier geen standaart voor en een standaart huren kan natuurlijk ook, maar die zijn dan eigenlijk heel groot. Ben dan bang dat de taarten in het niets vallen of denken jullie van niet?
Hoe zouden jullie het aanpakken heb ook niet 3 losse taartstandaarts ofzo, dus dat gaat ook al niet.
misschien nog iemand tips voor de aankleding, ze willen vrolijk met rood erin. ben zelf aan druk aan het denken en heb al een paar ideetjes maar misschien iemand nog tips?

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

2 Laatst bewerkt door Sonj@ (05-07-2011 21:31)

Re: Waar ben ik aan begonnen?iemand tips??

Bij taartendecoratie (even www. ervoor en .nl erna  ;) ) hebben ze verschillende soorten standaards te huur. Misschien even kijken?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Je kan natuurlijk ook een standaard lenen...

Ik heb er nog 1 staan voor 4 lagen en een kleinere van 3 recht boven elkaar... Vraag alleen een Borg... Maar die krijg je terug als je hem weer heel terug bezorgt...

Ik woon in Utrecht... Wil je hem huren / Lenen... Mail me dan!!

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/2011/04/Logo1.jpg

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

Sonj@ schreef:

Bij taartendecoratie (even www. ervoor en .nl erna  ;) ) hebben ze verschillende soorten standaards te huur. Misschien even kijken?

Ja dat weet ik kom er regelmatig  ;)  maar daar hebben ze dus van die standaart die vanaf 25, 30 en 35 cm zijn en zo'n taart van 20 cm bij een 35 cm lijkt mij niet echt mooi

Zijn de taarten bij Sandra in de maak, dan weet je zeker dat die smaakt ;p www.taartenvansandra.nl

Nog iemand andere tips misschien??

6

o wacht jij werkt natuurlijk bij taartendecoratie lol

bij de blokker hebben ze momenteel voor weinig
tolpen misschien is dat leuk om eroverheen te zetten

7

Bij de Xenos hebben ze nu ook gewone taartplateau's op een voetje. Erg leuk en niet te duur.

Liefs, Zanoni

8

Zanoni schreef:

Bij de Xenos hebben ze nu ook gewone taartplateau's op een voetje. Erg leuk en niet te duur.

Ja aan zoiets zat ik ook te denken.
Als de 3 taarten toch los staan kun je de tafel toch mooi aankleden met een kleed, decoraties die matchen en jou 3 mooie taarten.....al dan niet op een standaard.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

9

marga-vink schreef:

o wacht jij werkt natuurlijk bij taartendecoratie lol

bij de blokker hebben ze momenteel voor weinig
tolpen misschien is dat leuk om eroverheen te zetten

Whahaha!! Dat wist ik natuurlijk niet  :+

Ik dacht eigenlijk aan deze standaard ?

http://www.taartendecoratie.nl/img/p/1011-1010-large.jpg

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

He meis je woon in Tiel toch en als het goed is ook nog vlakbij ( heeft Jaco toen een keer verteld). Ik heb die standaard hier boven die kan je wel tegen borg kosten lenen en heb nog een standaard misschien heb je daar wat aan ;)

fairydust schreef:

He meis je woon in Tiel toch en als het goed is ook nog vlakbij ( heeft Jaco toen een keer verteld). Ik heb die standaard hier boven die kan je wel tegen borg kosten lenen en heb nog een standaard misschien heb je daar wat aan ;)

Hoi ja dat klopt. dank je voor het aanbod, maar ze zijn van gedachten verandert, ze willen een gewone stapeltaart, dus alle plannen zijn nu weer omgegooit, gelukkig is het pas voor 10 augustus  ;)

12

mochten ze nog een keertje terug veranderen, ik heb laatst voor een bruidstaart deze standaard gekocht:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/mate … p-547.html

het eindplaatje is als volgt met 3 20cm taarten:

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/goudenbruidstaart4.jpg

Groetjes, Conny

cbuckens schreef:

mochten ze nog een keertje terug veranderen, ik heb laatst voor een bruidstaart deze standaard gekocht:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/mate … p-547.html

het eindplaatje is als volgt met 3 20cm taarten:

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/goudenbruidstaart4.jpg

ja die ziet er wel super uit ja, ga ik onthouden  ;)

14

Hoi,

Volgens mij had fedor je ook een oplossing aangeboden.

Je kunt ook altijd nog taartborden gebruiken voor de taarten en die op omgekeerde kommen (in verschillende hoogtes) zetten.

Ingrid

Scheila schreef:

Hoi,

Volgens mij had fedor je ook een oplossing aangeboden.

Je kunt ook altijd nog taartborden gebruiken voor de taarten en die op omgekeerde kommen (in verschillende hoogtes) zetten.

Ingrid

Ja dat weet ik, had al met haar contact gehad. maar zoals ik hierboven al zei, ze willen nu toch een gewone stapeltaart, dus geen probleem meer voor een mooie taartstandaard

16

Fedor = Een man (1 met een vrouw en kinderen omdat ook wel eens anders werd gedacht ;-))

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

17

ja dat krijg je op een plek waar alleen vrouwen zijn ;) haha