1

Onderwerp: Cc met Dulce de leche vulling

Ik wil binnen kort CC maken met als vulling Dulce de leche, nu dacht ik kan dat eigenlijk wel  :think:
Wordt de vulling dan namelijk niet te hard en kan ik ze evt nog invriezen en wordt de vulling na het invriezen niet erg hard om te eten??

2

Re: Cc met Dulce de leche vulling

Dulce de leche is niet hard hoor. Om te vullen kan je het evt een heel klein beetje verwarmen tot het wat zachter is, maar ik neem aan dat je je ccs niet bevroren eet en als de ddl ontdooid is is het ook niet hard hoor.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Dank je wel voor je antwoord :thumb:

Ik heb namelijk nog nooit met Dulce de leche gewerkt dus heb ook helemaal geen idee wat voor substantie het is  :D
Omdat je het verwarmt wordt het vloeibaar dus ik dacht als het koud wordt, dan wordt het evt weer hard.
Maar begrijp dus dat, dat niet het geval is  :D

Dan ga ik me er morgen eens aan wagen, ben zeer benieuwd ben echt bang dat het blikje gaat exploderen of iets dergelijks  :o 
Partner zij al dat ik een gaatje in het blik moest maken, maar begrijp dat je dat juist niet moet doen, ben zeerder benieuwd  :D

4 Laatst bewerkt door Annataart (05-07-2011 21:21)

Het wordt niet helemaal hard, het is meer een soort dikke caramelpasta. En wees niet bang voor exploderen, gewoon zorgen dat het blikje onder water blijft staan. En niet openmaken voor het is afgekoeld!

Ik heb pasgeleden chocolade cc's ermee gevuld. Mmmm!  :9