1

Onderwerp: Minitaartjes Silverwood Multi Mini 5cm

Ik heb de bakvorm: Silverwood Multi Mini 5cm gekocht, met als doel om het gebruiken voor minitaartjes t.b.v. proeverij.

Uiteraard staat er een omschrijving op, echter ben ik benieuwd of er nog andere mogelijkheden voor zijn.
Heeft iemand deze vormen al gebruikt met Moskowisch biscuit? Als je de taartjes dan wil bekleden wordt het dan niet een beetje te klein/onstabiel of anderszins?

Peggy Porschen omschrijft een hele andere manier voor minitaartjes, 4knt vorm gebruiken voor taart en dan uitsteken, dat resultaat is wel stevig en kun je gemaakelijk bekleden. Echter geeft het toch een heel ander resultaat dan dat de uiteindelijke bruidstaart wordt, want deze maak je veelal met moskowisch beschlag.

Ik vraag me eigenlijk af, hoe je dit het beste kunt oplossen. Het lijkt mij wel de bedoeling, dat de proeverij weer moet geven hoe het uiteindelijk product (bruidstaart) wordt. Als je dan het recept van Peggy gebruikt en uiteindelijk wordt het toch een moskowisch taart, kan ik me voorstellen dat het bruidspaar denkt: maar dat is niet hetzelfde als wat wij hebben geproeft... of maakt dat niet uit en gaat het eigenlijk alleen maar om de vulling?

Kortom: welk beslag gebruiken jullie voor deze bakvorm (silverwood multi mini 5cm) ?
en welk recept gebruiken jullie voor minitaartjes?

Alvast bedankt voor jullie adviezen.

***Your thoughts are the architects of your destiny***

Re: Minitaartjes Silverwood Multi Mini 5cm

Ik heb de mix voor cc's gebruikt, ging prima!
Ik heb er een luiertaart mee gemaakt, voorbeeld in de Mjam  :thumb: