Onderwerp: bischuit mix hoe lang in de heteluchtoven???
hoe lang doen jullie de beschuitmix in de heteluchtoven?ik had ergens gelezen dat je het steeds op een andere stand moet doen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bischuit mix hoe lang in de heteluchtoven???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe lang doen jullie de beschuitmix in de heteluchtoven?ik had ergens gelezen dat je het steeds op een andere stand moet doen??
Oplopend bakken is een optie inderdaad, persoonlijk vind ik dat niet nodig en teveel werk
In de zoekfunctie kun je vanalles vinden hierover!
Wat betreft de tijd, daar is geen succesformule voor. De ene oven is de andere niet.
Ik zou gewoon na een half uurtje eens kijken en dan bepalen of hij nog wat langer moet.
Het is overigens geen beschuit maar biscuit, dus als je op biscuit AND baktijd zoekt bijvoorbeeld, kun je vast vanalles vinden!
Ik bak op een hetelucht oven. Gewoon constant 150 graden. Een biscuit bak ik 55 a 60 min. Eentje van 28 cm bak ik 70 min.
Het is idd gewoon uitproberen maar die oplopende temperatuur heeft bij mij nog niet gehopen.
O ja op 2/3 van de tijd draai ik de bakplaat met daarop dus de biscuit om, anders wordt ie bij mij scheef,
Suc6
Ik bak hetelucht 160graden en dan 30 a 35 min. Je moet even kijken wat bij jou het beste werkt. Ik kan vaak de schema's gewoon aanhouden
Succes
Ik bak ook constant op 150 gr. Vind oplopend ook zo'n gedoe. Een 25 cm bv, bak ik ook zo'n 50 minuten.
ik ban op 160 gr en dat 30 a 40 min
Ik gebruik ook een heteluchtoven.
Begin bij 160 Graden. en ieder 10 minuten ongeveer doe ik 10 graden erbij. Laat het ongeveer 30/40 minuten erin zitten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bischuit mix hoe lang in de heteluchtoven???