Onderwerp: musthave
Ik vroeg mezelf eens af. Met welk soort gereedschap kunnen jullie niet zonder en raden jullie aan om mooie taarten/cupcakes te bakken?
Ik kan niet zonder mijn pearl mold
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » musthave
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vroeg mezelf eens af. Met welk soort gereedschap kunnen jullie niet zonder en raden jullie aan om mooie taarten/cupcakes te bakken?
Ik kan niet zonder mijn pearl mold
non stick matje en al mijn silicone mallen en witte rollers
kan niet kiezen
Pfffff, teveel om op te noemen, eigenlijk alles zo'n beetje Maar voornamelijk mijn spuitzak waarmee ik de taarten afsmeer is echt onmisbaar en mijn roller en..en...en..
Mijn nonstick rollers, smoother, taartzaag, draaiplateau, mesje(s) en nog veeeeeel meer!
mijn draaiplateau, smoothers en taartzaag
Smoothers, spuitzak met spuitmondjes, 5 petal rose cutters, ball tool, flower pad, mijn ouderwetse grote houten deegrollers, penseeltjes, pasta machine, bloemenrekje, zakdoekje met maïzena en mijn scheermesje
een glaceermes! , draaitafel, taartkartonnen, zaagmes, roller.
non stick board, smoother.penseeltjes, uitstekers, grote en kleine rollers,pearl mold enz.
Smoothers, spuitzak met spuitmondjes, 5 petal rose cutters, ball tool, flower pad, mijn ouderwetse grote houten deegrollers, penseeltjes, pasta machine, bloemenrekje, zakdoekje met maïzena en mijn scheermesje
Ok, nu ben ik echt geen leek op taartengebied, maar waar gebruik je een scheermesje voor?
Suikertaartjes-Suuz schreef:Smoothers, spuitzak met spuitmondjes, 5 petal rose cutters, ball tool, flower pad, mijn ouderwetse grote houten deegrollers, penseeltjes, pasta machine, bloemenrekje, zakdoekje met maïzena en mijn scheermesje
![]()
![]()
Ok, nu ben ik echt geen leek op taartengebied, maar waar gebruik je een scheermesje voor?
Viel mij ook al op hahaha.... Zeer benieuwd!!!
Een scheermesje??!!
Voor je oksels om ze te laten schitteren tijdens het taarten maken
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=156523
Ik kan niet zonder mijn sugargun en draaiplateau
Nee geen fileert hoor
Ik haal bij de gamma van die scheermesjes die je in een schuifmes kunt doen. Die hobbymesjes zijn namelijk vrij prijzig en het handvat zit me vaak in de weg.
Scheermesjes hebben ook een breed snij oppervlak, wat ik dan weer ideaal vind. Ik gebruik ze voor vanalles en nog wat!
En ipv van een needle tool gebruik ik gewoon een speld van mijn naaiset
Hihi... En mijn oksels zien er natuurlijk altijd zo uit als bij de dove reclame
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » musthave