Onderwerp: bruidstaart voor mijn 13 jarige dochter + parade
Hi Hi, jullie denken nu zeker wie laat in hemelsnaam haar dochter trouwen op 13 jarige leeftijd.
Ik ben wel gek maar niet zo maf hoor...
Mevrouw wilde graag een sjieke zwart wit met wat zilver geen naam of leeftijd mocht erop.
Zo kon ik meteen mijn nieuwe stencil uitproberen, en meteen de eerste keer stencillen.

en aangezien ik heel lang niks gepost heb komt hier de rest:
De jurk was een beetje een uitdaging maar met tule en wat draad en naald lukte het toch aardig.
Bij deze mochten de twee ceremoniemeesters de taart bepalen het bruidspaar wilde verrast worden... vond dat met deze aparte kleurcombinatie best wel spannend maar ze vonden hem geweldig.

Een meer klassieke bruidstaart

Een eentje voor twee mannen die graag een taart a le beau gateau wilde hebben ( voor ca 100 man dus het is een grote)

een aansnijdtaart + cupcakes in antraciet en fuchsia, op de foto lijkt het haast zwart met rood maar dat was ie niet.

Het bruidspaar wilde graag een taart met felgeel nemo oranje en knal roze, ik vond het nog moeilijk om er een leuk gehaal van te maken maar kleurrijk is hij wel.

Dan graag eentje waarvan de bovenste glutenvrij was zodat ze allemaal van de taart konden eten, ook graag met het hele gezien erbovenop, tussen de bovenste glitenvrije taart en de de taart daaronder zit een cakedrum zodat de taarten elkraa zeker niet raakten.

nog een klein vrolijk bruidstaartje.

En de laatste twee poeh hee het waren er meer dan ik dacht.

Zo nu de rest nog in de andere parade's

maar we zijn i.i. g niet ziek geworden