1 Laatst bewerkt door elijuan (04-07-2011 22:06)

Onderwerp: Klein vrolijk taartje!

Vanmiddag ben ik gewoon zomaar even aan het freubelen geslagen. Ik ben nog niet zo erg lang bezig met taarten bakken maar ben wel helemaal verslaafd :Y
Als het me lukt zal ik even een foto hier plaatsen van mijn  taartje!Tips en feedback zijn zeeer welkom!!!!!
http://94.100.114.44/1348550001-1348600000/1348593601-1348593700/1348593671_5_LTcT.jpeg

2

Re: Klein vrolijk taartje!

:s ik zie niets  :s

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Als het goed is nu wel??????? :s

4

Mooi taartje! Strak en hoog, mooi!

5

Hoi!!!

Dankjewel voor je lieve reactie!! Daar ben ik heeel blij mee!

6

Het is een schattig taartje geworden!

groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

7

Echt heel leuk!!
Met welke vorm heb je die gebakken?

8

heel lief mooi taartje :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Een erg lief en mooi taartje

10

Wat lief allemaal!!

Deze heb ik gebakken met de 10cm pme bakvorm!! er zitten 2 lagen vulling in, bokkepootjescreme en kersenjam. Voor het eerst heb ik gewerkt met marsepein, wat ik best nog lastig vond!!!! De decoratie heb ik gemaakt van marsepein en fondant.
:)

11

Wat een lief taartje met een lekkere vulling! :9  Een kleine tip voor de achtergrond: er zit nu een vouw in in de zwarte stof. Als je die eruit strijkt, komt je taartje nog beter tot zijn recht! :Y

12

ik vind em erg sjiek,alsof het in een restaurant is.top gedaan!

creatief met taart

13

heel mooi

14

Dankjewel iedereen!! En ik zal de volgende keer idd zorgen dat het kleed er strak bij ligt....thnx voor de tip!!!!! :D

15

Ik wilde nog even zeggen tegen Cakez.....je maakt erg mooie taarten! Geweldig!!
Hopelijk kan ik deze week weer een foto pasten. Ik heb nog niet elke week een taart of cupcakes maar wat ik heb zal ik posten en dan hoop ik weer op een feedback vaniedereen!!

Dankjewel!!!!