1

Onderwerp: Mijn Bruidstaart.... Mijn Trots!!!

Hoi Allemaal,

Deze taart.. Daar ben ik op de dag voor ik ging trouwen mee bezig geweest. Ik geloof dat ik om 00:30 uur klaar was... Maar wat een resultaat... Benieuwd wat jullie er van vinden?

Groetjes,
http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/2011/04/Logo1.jpg

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/83.jpg
http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/82.jpg
http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/wppa/84.jpg

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

Re: Mijn Bruidstaart.... Mijn Trots!!!

Heel erg mooi!

3

Wauw, wat beeldschoon, wat een hoeveelheid rozen, jeetje, een prachtige bruidstaart voor jezelf, van harte gefeliciteerd !!

Groetjes, Conny

Ik vind hem echt geweldig!!!

Een goede taart is altijd de zonde waard!!

5

Prachtig!  :Y

Dat is toch een TAART waard!

Mooi!! Gefeliciteerd met jullie huwelijk! En wat een werk joh, de dag voor je huwelijk! Heb je niet in de stress gezeten??? Wel leuk om al je vrienden en familie te laten meegenieten van jouw kunsten!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

Ik vind ´m top! Wassie...naast dat ie er prachtig uitziet, ook nog lekker  :P  :)

gefeliciteerd met je huwelijk, overigens. Mooie taart...was vast een TOPdag!

8

Hij is echt geweldig!!!!!
Super mooi.

Hoe heb je die roosjes gemaakt?? Ik ben juist op zoek naar deze roosjes. Precies groot en hoog genoeg.

Nog van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''

9

Prachtig en nog van harte!

Jacqueline

10

anne-taarten schreef:

Mooi!! Gefeliciteerd met jullie huwelijk! En wat een werk joh, de dag voor je huwelijk! Heb je niet in de stress gezeten??? Wel leuk om al je vrienden en familie te laten meegenieten van jouw kunsten!

Dank je wel... Stress heb ik niet gehad... Ik had die taart in mijn hoofd al vele malen gemaakt. Mijn vrouw zat wel in de stress toen de kleur niet lukte... Moest de kleur van de jurk worden en dat is ook gelukt... Ik was heerlijk rustig in een soort roes... En alle vrienden en familie kenden mijn bak kunsten al en toch heb ik ze verrast... Met een heerlijke vulling van aardbei en Frambozen.. Het was Top!!! :thumb:

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

11

Elis schreef:

Super mooi.

Hoe heb je die roosjes gemaakt?? Ik ben juist op zoek naar deze roosjes. Precies groot en hoog genoeg.

Ik heb ze gewoon besteld... Ik weet de site niet meer... :-(

12

MjammieMarjo schreef:

Ik vind ´m top! Wassie...naast dat ie er prachtig uitziet, ook nog lekker  :P  :)

gefeliciteerd met je huwelijk, overigens. Mooie taart...was vast een TOPdag!

Hij was super lekker... En de dag verliep als gepland... Het was een dag om nooit te vergeten  :)

13

Prachtig!

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Elis schreef:

Super mooi.

Zulke roosjes heb ik bij de Hanos vandaan. Ik zag ze bij stertaarten.nl ook staan.

14

Prachtig :thumb:

Ik moet voor 16 juli mijn eersre bruidstaart maken en ga ook zo'n standaard huren. Ik vroeg me af hoe stevig de standaard is en hoe je de cakeboarden erop bevestigd hebt ? Ik ga 4 taarten op de standaard neerzetten van 30 cm.

Zoete groetjes, Inti

15 Laatst bewerkt door Fedor (04-07-2011 23:39)

Inti schreef:

Prachtig :thumb:

Ik moet voor 16 juli mijn eersre bruidstaart maken en ga ook zo'n standaard huren. Ik vroeg me af hoe stevig de standaard is en hoe je de cakeboarden erop bevestigd hebt ? Ik ga 4 taarten op de standaard neerzetten van 30 cm.

Ik heb die standaard nog... Je mag hem ook bij mij huren... Al is Katwijk wel een stukje ver weg zeg maar van Utrecht

16 Laatst bewerkt door petrawb (05-07-2011 09:09)

prachtige taart!! en nog gefeliciteerd met jullie mooie dag!! waar heb je dat hart vandaan??? mijn ouders zijn volgende zomer 40 jr getrouwd... dus ben al druk aan het brainstormen :D  O-)

17

Allereerst gefeliciteerd en de taart .........Prachtig !

18

Schitterende taart, maar tot 3.00 's nachts werken voor je bruiloft, um waarschijnlijk slaap je dan toch niet echt rustig, nog van harte.... :D

19

Prachtige taart ook Fedor, en de roosjes gewoon bestellen, wat een goed idee. En bijvooroordeeld als ik schijnbaar was  :o had ik niet gedacht dat je met een vrouw zou zijn getrouwd, wel dus.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

20

Hij blijft mooi, ik heb hem al eens eerder gezien in een topic

21

@Annemarie: waarschijnlijk ook niet dat hij zelf een man is... Wat getrouwd zijn met een vrouw ineens weer heel saai en logisch maakt ;)

Mooie bruidstaart! Mooi strak, en een mooie sjieke kleur. Ben nu natuurlijk wel benieuwd naar de jurk van je vrouw ernaast...

Slim gedaan, de roosjes gewoon kopen. Zo vlak voor je eigen bruiloft heb je waarschijnlijk genoeg te doen gehad. Je topper is trouwens ook helemaal geweldig! Is hij van (plexi)glas? Of is suikerwerk ook te graveren? Zo ja: hoe heb je het gedaan? Dat hart gemaakt, bedoel ik?

22

Gefeliciteerd en wat heb je voor jezelf een prachtige taart gemaakt zeg!

Wat een gave taart!

Ik wil ook graag weten hoe en waar je het hart vandaan hebt!
Dus ik blijf even volgen.

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Bianca

Mag je ook trots op zijn. SUper mooi hoor!

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

25

Heel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl