Onderwerp: decoratielint hoe vast te zetten?
Ik zie bij verschillende taarten lint aan de onderkant zitten, maar hoe zetten jullie dat vast? Daar ben ik erg benieuwd naar!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » decoratielint hoe vast te zetten?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zie bij verschillende taarten lint aan de onderkant zitten, maar hoe zetten jullie dat vast? Daar ben ik erg benieuwd naar!
Dat kan je doen met een dotje icing of gewoon dubbelzijdig plakband.
Dat kan je doen met een dotje icing of gewoon dubbelzijdig plakband.
Dus ducktape is geen goed idee?
even serieus, met een beetje icing kan je het dus ook vastzetten. Ik vind het bij bepaalde taarten wel chique staan een lint en het is natuurlijk een stuk minder werk.
thanks voor je antwoord!
jolanda71 schreef:Dat kan je doen met een dotje icing of gewoon dubbelzijdig plakband.
Ach kan ook wel maar alleen aan de buitenkant van het lint natuurlijk en dat staat weer niet zo chic
eilathan schreef:jolanda71 schreef:Dat kan je doen met een dotje icing of gewoon dubbelzijdig plakband.
Ach kan ook wel maar alleen aan de buitenkant van het lint natuurlijk en dat staat weer niet zo chic
Nee dan gaat het niveau sjiek wel een beetje omlaag natuurlijk...Maar kan altijd nog een strikkie leggen in die ducktape toch??:D
jolanda71 schreef:eilathan schreef:Dus ducktape is geen goed idee?
Nee dan gaat het niveau sjiek wel een beetje omlaag natuurlijk...Maar kan altijd nog een strikkie leggen in die ducktape toch??:D
Ik gebruik eetbare lijm.
En deze smeer ik alleen aan de uiteinden van het lint dus niet helemaal rond om.
dubbelzijdig tape van de Action. Een hele rol voor een prikkie
kan het ook met piping gel ??
Heb hier ook decoratielint omheen gedaan. Gewoon beetje stevig aantrekken en een strik erop. Bleef perfect zitten. Of bedoel je het niet zo.
Heb hier ook decoratielint omheen gedaan. Gewoon beetje stevig aantrekken en een strik erop. Bleef perfect zitten. Of bedoel je het niet zo.
Nee, ik bedoelde het zonder strik, maar met strik is natuurlijk ook mooi bij sommige taarten.
Ik vroeg me af: hoe doe je het met aansnijden van de taart als het lint er aan de onderkant omheen zit……
Dotje icing en de vlek die hierdoor ontstaat op je lint wegwerken met een bloemetje oid...
Ik vroeg me af: hoe doe je het met aansnijden van de taart als het lint er aan de onderkant omheen zit……
gewoon eraf halen
OK, lekker simpel dus. Maar je moet de onderkant dus alsnog netjes afwerken, anders ziet et er niet uit als et lint eraf komt?
ja opzich wel ja, als je t wil verbloemen kan je beter een rand marsepein eromheen doen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » decoratielint hoe vast te zetten?