Onderwerp: Uitleg roze rand bij Mjam Topsy Turvy zomer 2011?
Hoi allemaal,
Voor de 85e verjaardag van mijn moeder volgend weekend had ik bedacht een heleboel cupcakes met toef te maken. Maar toen ik de aardbeien topsy turvy zag in de Mjam zomer 2011, was ik verkocht!
Ik heb de beschrijving al een paar keer goed doorgelezen en denk dat t wel gaat lukken, maar wat ik niet zo goed snap zijn de 2 roze randen van 8 en 15 cm breed die op de 2e en 4e taart komen..?
De randen worden horizontaal op de rand geplaatst, en dan naar boven op t platte stuk vd taart gevouwen(tegen de taart erboven aan), maar wat doe ik dan met de 'ruimte'die ik aan de bovenkant overhoud?
Snappen jullie wat ik bedoel? Misschien hebben sommigen van jullie hem al gemaakt en kunnen jullie me uitleggen hoe ik de rand moet bevestigen?
Ik bedacht me dat ik in t slechtste geval de roze randen er al op kan doen voor het stapelen, maar dan krijg ik een dubbele laag marsepein en aangezien ik toch al niet bekend sta om t dun uitrollen van mn marsepein, leek me dat zonde!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, en dat ik mn familie kan verrassen met mn eerste (geslaagde?)topsy turvy!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!