26

Re: Waarom zijn de bananen krom.....

Echt weer een geweldige taart!
En wat een super leuke boetseersels zeg!!!

27

wat een coole taart heb je weer gemaakt zeg! al die leuke dieren erop  :thumb:

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

28

Oooo Leonie, hij is weer zoooo leuk!!! Ik was al zo vreselijk nieuwsgierig, maar hij is NOG leuker dan ik al dacht! En ik heb al zulke hoge verwachtingen als ik jouw naam zie staan! :lol: :lol: Heb je ook allemaal beestjes op de achterkant verstopt? Zo ja: WIJ WILLEN MEER FOTO'S!!  :Y  :Y  :lol: Wilde je kids deze wel laten gaan? Tot woensdag!

29

CakeBitch schreef:

Echt te mooi voor woorden. Wat knap gemaakt allemaal!
Ben benieuw hoeveel uur werk hierin zit??

Maar knap gedaan.

Grtx
Natasja

Tja, ik houd het aantal uren eigenlijk niet zo bij. Doe vaak elke avond iets. Maar het zal ongeveer 8 uurtjes zijn!?

30

Heel erg 'Kjoet'! :Y

31 Laatst bewerkt door leonietje (03-07-2011 21:27)

Eline25 schreef:

Oooo Leonie, hij is weer zoooo leuk!!! Ik was al zo vreselijk nieuwsgierig, maar hij is NOG leuker dan ik al dacht! En ik heb al zulke hoge verwachtingen als ik jouw naam zie staan! :lol: :lol: Heb je ook allemaal beestjes op de achterkant verstopt? Zo ja: WIJ WILLEN MEER FOTO'S!!  :Y  :Y  :lol: Wilde je kids deze wel laten gaan? Tot woensdag!

HAha, nou Jasper en Merel vonden hem wel leuk, maar je weet het he....ze zijn niet meer zo enthousiast over mama's taarten :s  :+ Al vond Merel het wel lastig om met haar handen van de banaantjes af te blijven. :D Maar ik had er zo'n 80 gemaakt dus daar mocht ze wel wat van snoepen.

Helaas op de achterkant geen beestjes... ik had me een beetje vergist in de ruimte op de randen :rolleyes: , dus moest ik de taarten allemaal naar achteren plaatsen. Dus geen ruimte meer aan de achterkant voor beestjes!

32

Potverdikkie, dit heb je echt heel gaaf gedaan..
De poppetjes, de taart, het naam'bordje'  wow..!!

.. Want taart kan altijd!!

33

leonietje schreef:
Eline25 schreef:

HAha, nou Jasper en Merel vonden hem wel leuk, maar je weet het he....ze zijn niet meer zo enthousiast over mama's taarten :s  :+ Al vond Merel het wel lastig om met haar handen van de banaantjes af te blijven. :D Maar ik had er zo'n 80 gemaakt dus daar mocht ze wel wat van snoepen.

Helaas op de achterkant geen beestjes... ik had me een beetje vergist in de ruimte op de randen :rolleyes: , dus moest ik de taarten allemaal naar achteren plaatsen. Dus geen ruimte meer aan de achterkant voor beestjes!

O ja, nou je het zegt zie ik idd dat ie off-center is! Eigenlijk wel heel leuk zo! Ach ja, mama's die taarten maken zijn zoooooooo 2010....  :rolleyes:  ;)  :lol: Gelukkig is die van mij nog heel klein, die roept nog elke keer blij: taat taat! hap hap?? mij? Hahaha, zoooo schattig! En de laatste tijd roept ze opvallend vaak bloemiiieeeees!! Hoe zou dat nou komen?  :think:

GEWELIDIG!!!!!
wow!

35

Wat een super taart met heel mooie boetseersels, maar die aapjes zijn echt geweldig....... :thumb:

36

leonietje schreef:
CakeBitch schreef:

Echt te mooi voor woorden. Wat knap gemaakt allemaal!
Ben benieuw hoeveel uur werk hierin zit??

Maar knap gedaan.

Grtx
Natasja

Tja, ik houd het aantal uren eigenlijk niet zo bij. Doe vaak elke avond iets. Maar het zal ongeveer 8 uurtjes zijn!?

Vind ik dan nog meevallen voor zo'n geweldige taart, met zoveel details en prachtige dieren. Dank voor het reageren.  :thumb:

Grtx
Natasja

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

37

wat een schatje echt een kijk taart

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

38

Hij is super!!

Liefs, Zanoni

39

Hij is super!! Lekker veel beesies en die aapjes zijn zooo grappig!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

40

Ontzettend leuk geworden!!
Leuke boetseersels en lekker veel!!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

41

Wat een supertaart!

Jacqueline

42

Wat een superleuke stapel! :thumb:  Ik moet altijd even kijken als ik jouw naam zie staan....

Ja hoor hij is weer erg goed gelukt, en wat zijn die aapjes leuk geworden zeg. Danny vroeg mij of Thijs 2 jaar was geworden, weet ik veel!! was mijn antwoord. Maar dat staat er toch? Hu er staat alleen Thijs, toch??  En de slang dan!? Ja zeg verhip een twee (toch??)

44

Super!

Wat een vrolijke taart! Super

46

heel mooi!!

Superschattig!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Hij is weer geweldig!!
Ik vind die aapjes echt super schattig :thumb:

49

Ik heb hier geen woorden......het een is nog mooier als het andere!
:thumb:  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

50

Hij is weer superleuk en je aapies zijn :thumb: