Onderwerp: [FEEDBACK]Wat mis ik?

Hi medebaksters,

Dit taartje staan in de vriezer voor vrijdag maar ik mis iets.
Wilde er geen bonte kermis van maken met kleuren omdat ik dat niet zo mooi vinde.
Geen blauwe achtergrond met groen en geel en een bruin met lichtbruin poppetje (bij wijze van)

Maar nu mis ik iets....goh, kleur??!!! :lol:
Is t wat om misshcien wat sterren goud te verven???

Wat zouden jullie nog doen?

http://img215.imageshack.us/img215/3180/27003.jpg

2

Re: [FEEDBACK]Wat mis ik?

Of in de grote ster kleine sterretjes in je basiskleur?

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

3

Jah goud of geel erbij is misschien wel leuk. Of pareltjes als oogjes in de sterren?

Groetjes Eline

4

Ik vind hem juist mooi qua kleur. Ik hou ook niet van die hele drukke taarten. Ik zou het zo laten.

ik vind ook dat je kleur mist hoor.. hij is nu erg eenzijdig..

idd gouden sterretjes in de grotere sterren zetten, en een pareltje in de oogjes vind ik ook wel een heel mooi idee.

6

Je kan ze inderdaad een lichte gouden gloed geven of anders een relief aanbrengen met bv een wheel-tool zodat je bv stiksels krijgt.

7

Ik houd juist heel erg van kleur, dus wat mij betreft missen er toch een paar vrolijke kleurtjes bij! Zeker voor een kindertaart.

8

de sterren evt dusten? want zo springt de pokemon er niet echt uit omdat ie dezelfde kleur heeft als de sterren

:think:
Ja de sterren goud maken vind ik wel wat.
Als jullie t hebben over pareltjes dan bedoelen jullie voor de sterren?
Heb alleen zilver dus dat lijkt met niet mooi.

10

Ik zou inderdaad ook iets bij die sterren erbij doen, dusten of een andere kleinere ster in andere kleur erbij... ben benieuwd hoe die uiteindelijk is geworden!!!

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

11

Misschien kun je om de sterren een zwart lijntje maken? Je hebt hem mooi gepuzzeld!

Ik zou de ogen iets meer laten sprankelen,verder niets meer aan doen!

Me and my cakes schreef:

Ik zou de ogen iets meer laten sprankelen,verder niets meer aan doen!

Snap wat je bedoel maar hoe....

lotils schreef:

Misschien kun je om de sterren een zwart lijntje maken? Je hebt hem mooi gepuzzeld!

Dank voor je compliment!

15

Ik vind het een mooie kleurencombinatie.

Om de taart wat meer 'pit' te geven zou ik de pokemon nog een zwarte omlijning geven zodat die er wat meer uit knalt.

Verder niet te veel aan doen denk ik.

16

Ik zou juist geen goud of geel gebruiken omdat je dan toch een beetje in dezelfde lijn blijft en het niet iets toevoegd (sorry :o ). Goud gaat niet opvallen en geel word een beetje een raar kleurtje in combinatie met bruin..vind ik. Ik zou juist een contrasterende kleur doen om het 'beestje' wat meer er uit te laten springen. Ik vond idee wel leuk om een kleinere ster in je grote sterren te doen..misschien rood? of vind je dat te? Ik vind dat je we erg super hebt gepuzzled hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

17

De sterren misschien voorzien van een kleiner formaat ster in zwart of de kleur van het bontje van de pokemon?

18

Ik zou ook zeggen kleinere sterren in de grote in de kleur van het bontje.
En als je er nog tijd voor hebt, vind ik een zwart randje om de pokemon ook een goed idee.

Groetjes, Anouk

:(  Dank jullie voor jullie tips!
Ga proberen er nog iets van te maken....
zucht  :(

20

Veer-taartdroom schreef:

Waarom die reactie? Je vraagt feedback, krijgt massa's complimenten, maar - verrassing - ook feedback  :think:  Dan moet je toch niet zo'n negatieve smiley zetten? Of interpreteer ik het nu verkeerd?

Groetjes van Natascha!

21

Vicarth schreef:
Veer-taartdroom schreef:

Waarom die reactie? Je vraagt feedback, krijgt massa's complimenten, maar - verrassing - ook feedback  :think:  Dan moet je toch niet zo'n negatieve smiley zetten? Of interpreteer ik het nu verkeerd?

Ik lees het helemaal niet als naar richting ons als feedbackgevers..anders zou ze niet bedanken...altijd uitgaan van een berichtje met positieve lading!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

22

Ik vind hem ook erg leuk :)
Alleen ben ik wel van wat meer van de kleuren voor kindertaarten dus misschien idd zoals hier al is gezegd iets met de sterren doen ?

23

waarom maak je geen kleine sterretjes voor op de grote maar in de licht kleur van je puzzel?

Vicarth schreef:
Veer-taartdroom schreef:

Sorry echt niet zo bedoeld.
Wat Judy zegt!
Niet naar jullie bedoeld, vind t super fijn dat jullie de moeite nemen om te kijken naar de taart maar :(
Gewoon onzeker....

25

ik zou er toch een andere kleur aan toevoegen, zodat het toch wat speelser wordt. is ook wel zo leuk op een kindertaart toch! ;)

ik ben benieuwd wat je er van gaat maken :)

ik zou iets van rood of blauwe stipjes op de sterren doen ofzo....

groetjes en succes....