Onderwerp: babytaart ,autotaart en roze meisjestaart

Zelf ben ik erg tevreden met het resultaat ,maar ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, veel kijkplezier!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » babytaart ,autotaart en roze meisjestaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Zelf ben ik erg tevreden met het resultaat ,maar ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, veel kijkplezier!
Ik vind ze prachtig!
schitterend!! vooral je baby taart, heo heb je dat hart gemaakt onder de baby??
Ik vind ze alle drie prachtig! Inderdaad dat kleedje bij de baby en die mooie plooienrand om het hart van de ballerina heen!
Als ik dan toch een klein puntje van kritiek mag hebben?
Ik vind de ballerina een beetje, ja hoe zeg ik dat netjes, 'lomp'. Maar dat komt denk ik door het beeld dat ik van ballerina's heb. Al doe ik het je niet na hoor. Ik vind alle details gewoon erg mooi! 
Super!
Leuke parade vooral de roze meisjestaart 
schitterend!! vooral je baby taart, heo heb je dat hart gemaakt onder de baby??
thnx, het kleedje heb ik gespoten met royal icing en een kleine grastip.
Ik vind ze alle drie prachtig! Inderdaad dat kleedje bij de baby en die mooie plooienrand om het hart van de ballerina heen!
Als ik dan toch een klein puntje van kritiek mag hebben?
Ik vind de ballerina een beetje, ja hoe zeg ik dat netjes, 'lomp'. Maar dat komt denk ik door het beeld dat ik van ballerina's heb. Al doe ik het je niet na hoor. Ik vind alle details gewoon erg mooi!
hahaha,ik moet er wel om lachen en je hebt gelijk dat het er lomp uitziet,als je ervan uitgaat dat het een ballerina moet voorstellen. Maar eigenlijk heb ik gewoon een popje geboetseerd en die schoentjes vond ik wel makkelijk.Had ik andere schoentjes gemaakt had het waarschijnlijk niet op een ballerina geleken.Toch in elk geval bedankt voor je commentaar 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » babytaart ,autotaart en roze meisjestaart