Onderwerp: Ervaringen voorgekleurde rode fondant van Bakels
Ha,
ik kleur altijd alles zelf, maar omdat rood moeilijk te kleuren is, vroeg ik me af of de rode fondant van Bakels net zo stevig is als de witte. Scheurt deze fondant snel?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Ervaringen voorgekleurde rode fondant van Bakels
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ha,
ik kleur altijd alles zelf, maar omdat rood moeilijk te kleuren is, vroeg ik me af of de rode fondant van Bakels net zo stevig is als de witte. Scheurt deze fondant snel?
Ik vind 'm prima mee te werken! Wel ietsje soepeler maar dat is voor mij eerlijk gezegd niet zo'n probleem..
Ik vind hem ook prima
Nou, dan gooi ik dat de volgende keer wel in mijn mandje...
En, Etty, uiteindelijk heb ik het stel gisteren gesproken . Ze willen nu graag een andere taart, 3 laags met bloemenimprint, parelrandjes en verse orchideeën!
Oh jee, hebben ze het ontwerp weer veranderd? Heh, nou hopelijk kom je er nog uit met ze! Succes!
Ja, n.a.v. van een bruidstaartje die ik al eerder had gemaakt! En het worden 13 cc's, want dan kunnen ze mooi in een torentje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Ervaringen voorgekleurde rode fondant van Bakels