Onderwerp: vroem, vroem, just married!!!
Bij het zien van de cabrio uit het boek van Debbie Brown werd dit bruidspaar spontaan weer verliefd, op de cabrio dan
De taart is een versie die ik al eens eerder heb gemaakt, hier is dus weinig nieuws aan.
Tijdens het spuiten met ri op de middelste taart heb ik nog een filmpje gemaakt, als je het leuk vind kun je hier het filmpje bekijken.

en dan nog een foto van de auto, de blikjes had ik nog vastgemaakt aan de auto, maar ik was net op tijd met afleveren van de taart
en kon geen foto meer maken, het bruidspaar stond al te trappelen in de deuropening.

en voor een jarige nog een paardentaart

Tja technisch gezien zijn dit ook stapeltjes, de hoofdjes zijn kleine blandaatjes
de kitsch kat

en voor een koemelk/lactose vrije taart, de NO MILK TODAY taart

Kwam er trouwens, na uitgebreide bestudering van de etiketten, achter dat in bakels fondant en reeds gekleurde marsepein ook melk is verwerkt, de koe is alleen met zeelandia marsepein bekleed.
Botercreme is gemaakt met het recept voor swiss merengue bc, boter vervangen door wajang, smeerde prima en was ook lekker.
Gevuld met banketbakkersroom obv sojamelk, de sojamelk zelf vond ik echt niet lekker maar de room smaakte erg goed! (recept van het forum!)
icing smiles