1

Onderwerp: spoedvraagje Prinsessentaart

Hallo allemaal,

Aanstaande zondag wordt onze tweeling alweer 2 jaar. Nu wil ik een hele uitgebreide assepoester maken (die van Wendy). Ik ben dan ook al steeds bezig met muisjes en vogeltjes etc.
Ik heb de workshop bij wendy gedaan maar toen een dummy gebruikt en de prinsessentaarten die ik met de wondermold heb gemaakt hadden een pinpoppetje en had ik van biscuit gemaakt.
Nu wil ik dus de assepoester met een lijfje van marsepein maken en ik dacht dat is vast te zwaar voor biscuit dus ik doe cake. Nu heb ik inmiddels een aantal keer proefgebakken maar hij is steeds enorm laag met een bobbel erop. De bobbel trekt redelijk weg (op een cm ofzo na) als ik hem erop zet om af te koelen maar hij blijft veel te laag.
Hoeveel cakemix moet ik gebruiken om hem helemaal vol te krijgen (ik lees overal op het forum 330 biscuit maar ik wil dus cake doen) of denken jullie dat ik ook biscuit kan gebruiken met een maiskolfprikker door het lijfje en de taart? Ik schatte in dat hij in zou storten maar misschien heb ik het wel mis.

Alvast heel erg bedankt!

groetjes,

Lisette

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

Re: spoedvraagje Prinsessentaart

Het lijkt mij dat als je hem net zo stut als bij een stapeltaart, het wel zou moeten kunnen... :think: