1

Onderwerp: Mijn eerste OVERHEMD

...als taart dan he,..
Een spoedopdracht voor een kennisje dit weekend. Er zullen vast nog meer volgen, was heel leuk om te doen!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-T7DZRSKJ.jpg

Chocolade cake gevuld met een laagje vanillebotercreme met chococrisps en chocolade mousse.En een laagje chocolade botercreme.

2

Re: Mijn eerste OVERHEMD

Dat ziet er netjes uit! Mooie overhemd!  :thumb:

Groetjes San

3

Mooi! Leuk overhemd ook! En hij klinkt lekker :9

4

ziet er goed uit

5

heel mooi :Y  en netjes gestreken :lol:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

:thumb: Schitterend!  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

7

emmy635 schreef:

heel mooi :Y  en netjes gestreken :lol:

Hahaa dankjewel ,.... met een goed stoomstrijkijzer gedaan !.. :lol:

8

prachtig gedaan :thumb: , hoe heb je de kraag zo rechtop gekregen zonder dat het inzakt?

9

ladybug schreef:

prachtig gedaan :thumb: , hoe heb je de kraag zo rechtop gekregen zonder dat het inzakt?

Hoi,
ik heb eerst een nachtje een eerste laagje fondant over een kartonnen malletje laten rusten (een reepje karton gebogen in de vorm en afmeting zoals jij de kraag wilt)
Daaroverheen de volgende dag een tweede laagje fondant.En heel voorzichtig de kartonnen mal eruit halen.
Van binnen eventueel nog een dun laagje fondant in een contrast kleurtje als leuk accentje.
Succes ermee !

Mooi gemaakt hoor! heb ook al een paar keer een overhemd gemaakt, het is inderdaad supper leuk om te doen  :Y 
ik heb tylose door de kraag gedaan, das misschien ook een optie, en daar steek je ook niet zo veel werk in  ;)

"Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw die kan koken en het niet wil, en dat is de vrouw die niet kan koken en het toch doet."

11

Wauw, knap gedaan! Heel strak ook (gestreken, hihi..)