1

Onderwerp: voor juf en voetbal

Ik maak niet vaak cupcakes, maar het is eigenlijk best leuk om te doen:

de eersten zijn voor uitdelen op school geweest; het meisje is helemaal gek van voetballen!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q37GSSYH-D.jpg

en deze zijn met het bloempotje van de Xenos gemaakt, ik had de aarde gemaakt met oreokoekjes, dat is dus ten strengste af te raden; de bloemetjes bleven daarna nl. helemaal niet meer plakken!!!
Dus ik had ook geen tijd meer om nog hartjes in de bloemetjes te plakken; die vind ik nu wel erg missen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CXSZIDAZ-D.jpg
(de schildjes had ik met mijn nieuw verworven foodprinter gemaakt!! me so happy!)

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Dorothea.

2

Re: voor juf en voetbal

Wat blijven die bloempotjes LEUK!!!! Er zijn er al meerdere geweest, maar ik word er iedere keer weer vrolijk van! Gaan vast in de smaak vallen!  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Oh ja, Sonja, ze vonden ze erg mooi, donderdag was de laatste schooldag... ze waren verbaasd, dat het helemaal te eten was!

Groetjes, Dorothea.

4

super leuk allebei :thumb:
Xxx

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Wat gaaf Doro!!!
Zijn dat "echte" bloempotjes...offe..... :o  :D

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

6

errug leuk!!!

7

@Annelies: nee, geen echte, maar die achterste die je ziet staan is een silicone bakvormpje bij de Xenos vandaan. Ik heb ze gestort, een beetje bc erop en dan met terra-cotta-kleurige marsepein weer een bloempotje omheen geplakt.

Groetjes, Dorothea.

8

Je bloempotjes zijn erg mooi gelukt! Mooie terra cotta kleur ook! :) Hoe heb jij ze nu bekleed? Met een naad aan de achterkant of op z'n kop gezet en net als een taart gekleed?

9

Dank je, Willemijn. idd ook met een naadje aan de achterkant, maar kon het zo goed wegwrijven, dat het zowat niet meer te zien was...
Ik had de terra-cotta-kleurstof van CK al een keer gekocht, maar nog nooit gebruikt; kwam nu dus goed van pas!

Groetjes, Dorothea.

10

jeetje wat mooi gemaakt, waarmee heb je ze gebakken?? Cupcakemix??
Ik heb ze namelijk met gewone cakemeel gemaakt maar leken echt nergens op en waren ook niet gaar te krijgen, heb ze zo weg kunnen mikken  :(

11

hé Sjaan, ik wilde ze eigenlijk met ccmix maken, maar had geen zin ze te vullen en heb voor lekker makkelijk appel-kaneelcake van Koopmans gebruikt! (we hadden er nog een aantal over en ze waren echt jammie!!)

Groetjes, Dorothea.