1

Onderwerp: Help, er is me gevraagd om een tom en jerry taart te maken a la debbie

Hallo,
Kan iemand me helpen. Er is me gevraagd om een tom en jerry taart te maken al la debbie brown voor volgende week zondag. Heb het boek besteld. Maar ik ben een beginnende bakster en nog geen ervaring met 3d taarten.
De taart zou voor 18 tot 25 personen zijn.
In het boek staat dat ik cake moet gebruiken, wil deze vullen met een laagje chocomousse.
In het boek staat dat je cilinders moet gebruiken voor het snijden en in verschillende maten te stapelen. Nu woon ik in west zeeuws vlaanderen en hier hebben ze dus niets, grrrrrrr.
Kan ik bv zo'n ronde kom van 20cm doorsnee gebruiken ( net als de barbiejurken) en deze vullen met lagen cake of is dit dan niet sterk genoeg voor de hamer en jerry op zijn hoofd.
Hoe kan ik anders die afmetingen maken.
Heb zelf bakblikken van 26-24-20 en 15 doorsnee. Stapel ik deze op elkaar heb ik steeds een stukje te kort aan de zijkanten en krijg ik het hoofd dus niet mooi rond.

help,help,help, kan iemand mij aub helpen. De taart lijkt me geweldig om te maken maar hoe maak ik de ronding voor zijn hoofd??????

Iemand aub tips, please,please,please

Angelique

2

Re: Help, er is me gevraagd om een tom en jerry taart te maken a la debbie

weet wel waar je aan begint,als je nog niet zoveel ervaring heb
3d valt echt niet mee,maar ja als jij het aandurft vind ik dit heel knap van je hoor

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops