Onderwerp: Topsy Turvy Cars en Boekenwurm is geslaagd
Voorlopig het laatste taartje (denk ik.....
). Dit was een beetje een laatste moment verzoekje van de buren, maar dat sla ik natuurlijk niet af. Het buurjongetje is precies 1 week jonger dan mijn dochter, dus ze spelen heel veel samen.
Ik had niet zo heel veel tijd om me op vreselijk veel details te storten, maar wilde er toch iets aparts van maken. Dus leek me een Topsy Turvy wel leuk. Mijn eerste! Geweldig leuk om te doen! Gevuld met passievruchtbavarois en 4 gele vruchtenjam.
Ik had wel (weer) vreselijk ruzie met de letters. Hoe doen jullie dat toch allemaal zo netjes? Moet ik de fondant met tylose misschien even laten liggen?
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

Ik ga 'm zo brengen. Ben erg benieuwd naar de reactie, want ze verwachten een enkel taartje....haha!
En voor mijn neefje een "geslaagd" taartje, wat ik hem beloofd had als extra stimulans voor de examens.
Het viel nog niet mee, om met dit vochtige weer de boeken te bekleden. Bovendien had ik mijn kapsel zo goed gebakken, hij was veeel hoger dan verwacht. Normaal gesproken zou dat geweldig zijn, maar nu was t iets minder handig. Ik had eigenlijk ook een groot "diploma" te drogen gelegd, maar dat was na 24 u nog steeds niet hard, door de hoge vochtigheid, dus die brak helaas in drie stukken.
Gevuld met banketbakkersroom en bosvruchtenvlaaivulling.

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Wendy