Onderwerp: Kleurrijke bloempotjes
Bloempotjes (van Xenos) gevuld met speculaascake. Afgesmeerd met chcopasta en gedecoreerd met marsepein in electric colors.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleurrijke bloempotjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bloempotjes (van Xenos) gevuld met speculaascake. Afgesmeerd met chcopasta en gedecoreerd met marsepein in electric colors.

heel erg leuk en vrolijk 
Mooie kleuren zijn dat toch!
Die ga ik vandaag maken, voor de juffen; leuk !! Frisse kleuren heb je gebruikt!!
Leuk! Heb deze potjes ook gekocht afgelopen week, moet er nog mee aan de slag, zijn erg leuk.
Zeker nu ik je resultaat zie, kan ik niet wachten.
Grtx
Natasja
ziet er super uit maar hoe doe je dit? Doe je de cakes erin nadat ze gebakken zijn of bak je alles gelijk in de oven? Misschien een domme vraag
Maar zou dit ook graag voor de laatste schooldag maken alvast bedankt
Nee dit zijn bloempotjes vormpjes die je bij de xenos kan kopen en je doet het cakebeslag in de vormpjes en zo bak je ze in de oven.
ah dus het is eigenlijk al een soort bakvorm dan , nou dan moeten we maar eens richting xenos bedankt... 
leuke kleurtjes heb je gebruikt! Maar haal je ze niet uit de vormpjes??
Ja het is een bakvorm en ik zou ze er ook uithalen.
Het was voor prive gebruik, en met potje lijken ze leuker, vind ik. Vandaar dat ik ze erom gelaten heb.
En de volgende keer moet er iets meer beslag in, want ze kwamen nu net bij de rand. Iets boller was leuker geweest.
Het lijkt me wel leuk om ze te bekleden met marsepein ofzo maar dat schijn nogal lastig te zijn.
Misschien in zijn geheel in de fondant glazuur.
Ik had ze verleden week ook gekocht en moet het ook maar eens proberen.
Ze zien er in ieder geval erg leuk uit maar ietsje hoger had mooier geweest daar eb je gelijk in.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleurrijke bloempotjes